دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1396 - 17:46
پس از برگزاری جشن خارج از عرف دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مردم عذرخواهی کرد / تعلیق فعالیت‌های تشکل برگزارکننده مراسم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بابت مراسم طنز شرم‌آور عذرخواهی کرد و از تعلیق فعالیت‌های تشکل برگزار کننده خبر داد.
کد خبر : 265424

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ابراهیم کوچکی صبح امروز در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ضمن محکوم کردن جشن پرحاشیه برگزار شده اخیر، اظهار کرد: با عوامل برگزار کننده مراسم و نیز عوامل اشاعه‌دهنده آن، طبق قانون برخورد خواهد شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از جریحه‌دار شدن قلوب مومنین و علما عذرخواهی کرد و افزود: از این به بعد با همت مسئولان فرهنگی و نظارت بیشتر، شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی نخواهیم بود.


همچنین با اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در جلسه هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه که روز شنبه 12 اسفند ماه برگزار شد، فعالیت‌های تشکل برگزارکننده مراسم، تا صدور حکم در دوره قانونی تعلیق شد.


دوشنبه شب هفته گذشته بود که برگزاری جشنی پرحاشیه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به دلیل شوخی‌های بدون مرز مجری و جوایز نامتعارف یک مسابقه نقاشی عجیب، اعتراض دانشجویان را بابت تحقیر شأن دانشجو و بی‌اخلاقی مجری برنامه به همراه داشت؛ از ابتدای این هفته نیز گروه‌های مختلف دانشجویی با انتشار مطالبی در فضای مجازی، خواستار واکنش مسؤولان دانشگاه نسبت به این موضوع شده بودند.








انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب