دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1396 - 20:02
پیام رئیس مجلس شورای اسلامی در تجلیل از سردار سلیمانی:

مجاهدت‌های سردار سلیمانی برای کشور جنبه راهبردی دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همایش تجلیل از سردار سلیمانی تحت عنوان سردار سلام که در دانشگاه تهران برگزار شد عنوان کرد: فداکاری‌های سردار سلیمانی در عرصه‌های مختلف دفاع و مجاهدت عظیم است و تاثیرات زجمات او برای حال و آینده کشور جنبه راهبردی دارد.
کد خبر : 264138

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:


سال‌های طولانی‌ست که با سردار سلیمانی آشنایی و حشر و نشر دارم، و از خدمات ایشان مطلع هستم.


ایشان از اعوان جوانی که برای حفظ این نظام اسلامی به سپاه وارد شدند و به دفاع از کشور در دفاع مقدس ردای مجاهدت برتن نمودند، تا امروز که به عنوان فرمانده سپاه قدس تروریست‌های نابکار را تارو مار کرده‌اند، یکسره در مسیر اعتلای اسلام گام برداشته‌اند و همیشه در صف مقدم مجاهدت در راه انقلاب، امام و رهبری بوه‌اند.


امروز از انسانی آشنا به مسائل کشور، خوش فکر و باهوش و دوراندیش ستایش می‌شود، که حق هم هست، اما بعید است از همه تلاش‌های ارزشمند او برای انقلاب پرده‌برداری گردد؛ چرا که فداکاری‌های ایشان در عرصه‌های مختلف دفاع و مجاهدت عظیم است و تاثیرات زجمات او برای حال و آینده کشور جنبه راهبردی دارد.


برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون دارد و یاد شهدای عظیم‌الشان ایران اسلامی را گرامی می‌داریم و از دست‌اندر کاران این اقدام ستودنی در تجلیل از یک انسان فرهیخته و مجاهدانجام می‌شود سپاسگذاری می‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته