دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1396 - 18:23
سعید حدادیان در همایش سوختگان وصل:

ارسال حدود هزار اثر به دبیرخانه همایش سوختگان وصال / ابراز رضایت رهبری از مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی

مسئول دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تهران گفت: حدود هزار اثر به دبیرخانه همایش سوختگان وصال ارسال شد که بیست درصد از آن‌ها شامل داستان و هشتاد درصد شعر بوده است. 
کد خبر : 264131

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سعید حدادیان، مسئول دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تهران در همایش «سلام سردار» که با هدف تجلیل از سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس همزمان با شانزدهمین همایش سوختگان وصال در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: حدود هزار اثر به دبیرخانه همایش سوختگان وصال ارسال شد که بیست درصد از آن‌ها شامل داستان و هشتاد درصد شعر بوده است.


وی با بیان اینکه اشعار و کلیپ‌های متعددی نیز در خارج از کشور برای سردار سلیمانی ساخته شده است، گفت: در این همایش فرصت پرداختن به آن‌ها را پیدا نکردیم و این فرصت دیگری می‌طلبد.


حدادیان تصریح کرد: در فرصتی که در روضه‌های فاطمیه پیدا کردم، خدمت رهبر معظم انقلاب گزارشی در خصوص مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی ارائه کردم که ایشان خیلی خوشحال شدند و فرمودند که خوب است، ولی یکی کم است. همچنین معظم له تاکید کردند که باید از زندگی سردار سلیمانی هم فیلم ساخته باشد، مانند فیلم به وقت شام حاتمی کیا که من دیدم و خیلی خوب بود. در هر حال ما این امضا را از رهبر انقلاب گرفته‌ایم.


مسئول دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه سردار سلیمانی راضی به برگزاری چنین مراسم‌هایی نیستند، تصریح کرد: قطعا ما آن قدر صبور نیستیم که بخواهیم برای سردار بعد از شهادتش مراسم تجلیل برگزار کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته