دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1396 - 15:12

زمان معرفی و تقدیر از دانشجویان نمونه دوباره به تعویق افتاد

مراسم معرفی و تقدیر از دانشجویان نمونه روز سه شنبه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.
کد خبر : 263101

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کار انتخاب دانشجویان نمونه سال ۹۶ در دو وزارتخانه بهداشت و علوم به پایان رسیده و لیست افراد معرفی شده آماده شده است. بر این اساس در این مراسم ۲۷ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد.


براساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بر این بود تا مراسم بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه در دی ماه سال جاری در ساختمان ریاست جمهوری برگزار شود. پس از آن روز ۹ اسفند را جهت برگزاری این برنامه اعلام شد اما به دلیل سفر وزیر بهداشت به کشور بلژیک این مراسم به تعویق افتاد و دانشجویان نمونه سه شنبه ۱۵ اسفند با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.


ثبت‌نام «بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه» که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع ۴ هزار و ۶۲۴ نفر ثبت نام کردند که فقط ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.


از کل تعداد ثبت‌نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، تعداد ۱۰۶۱ نفر آن‌ها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و تعداد ۵۵۵ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند. تعداد ۹۱ نفر به مرحله دانشگاهی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داروی مرحله کشوری تعداد ۲۷ نفر برگزیده می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته