دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1396 - 10:26

اعلام جوایز بیست‌و‌ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه

دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه جوایز بیست‌و‌ششمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.
کد خبر : 261279

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان پایان یافت و در این مدت در مجموع 4 هزار و ۶۲۴ دانشجو در این جشنواره ثبت‌نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر از این دانشجویان موفق به ثبت مدارک خود در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه شدند.


در این دوره از جشنواره ۱۳ دانشجو منتخب به عنوان دانشجوی نمونه از مجموعه وزارت بهداشت و ۲۷ دانشجو از دانشگاه‌های وزارت علوم معرفی و تجلیل می‌شوند.


اختتامیه این دوره از جشنواره به میزبانی وزارت بهداشت و در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزرای بهداشت و علوم و جمعی از روسای دانشگاه‌های سراسر کشور روز 9 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.


براساس اعلام دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه، در دوره بیست‌وششم این جشنواره غیر از اهدای هدیه نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون برای منتخبین کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، فرصت مطالعاتی خارج از کشور با تاکین هزینه صددرصدی برای منتخبین مقطع دکتری، استفاده از جوایز دانشجویی بنیاد ملی نخبگان و ارائه اولویت‌دار تسهیلات کارآفرینی به طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان نمونه در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سید حسن خاموشی جاماسبی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
۰
دانشجوی نمونه سال 1376 بوده ام.لطفا کسی به من جواب بدهد . کجا و در چه سایتی میتوانم اثبات کنم که چنین اتفاقی افتاده است. من میخواهم به دخترهایم ثابت کنم که تشویق شوند. آن هم پس از 10 سال اسارت در عراق و 50 درصد جانبازی. ..در کنکور کارشناسی ارشد رشته گفتار درمانی هم نفر اول شدم. هم در کل و هم در سهمیه.
خواهش میکنم ايثارگران را از تهمتهای ناروا نجات دهید.
اگر بخواهم به دانشجویانم یا به بچه های خودم ثابت کنم چکار کنم؟ جوایز و امکاناتی که در نظر گرفته شده است پیشکش. فقط کجا؟ چه سایتی؟ رشته تحصیلی من گفتاردرمانی بوده است. وزارت بهداشت. ..زمان وزارت آقای دکتر فرهادی.
سپاسگزارم
هلدینگ شایسته