دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1396 - 15:15
با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان صورت گرفت:

بهره‌برداری از سه طرح دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان

طرح‌های صنعتی‌سازی سلف سرویس مرکزی، سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی و بازارچه دانشجویی در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، افتتاح شد.
کد خبر : 260102

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، با حضور ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان و دکترتقی زاده، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان طرح صنعتی‌سازی سلف سرویس مرکزی و سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


بازارچه دانشجویی نیز با هدف سهولت دسترسی دانشجویان به امکانات رفاهی با مساحت ۵۰۰ متر مربع واعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال افتتاح شد و در این بازارچه کتاب و نوشت افزار فروشی، فتوکپی، بوفه و اغذیه فروشی مشغول به فعالیت هستند.


یزدان‌مهر در بدو ورود به دانشگاه با حضور بر مزار شهید گمنام ادای احترام کرده و سپس با حضور در خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه دانشگاه از نزدیک امکانات مورد استفاده دانشجویان را بازدید و با دانشجویان درباره تسهیلات دریافتی صندوق به گفت‌وگو پرداخت.


وی به حمایت صندوق‌های رفاه از طرح‌های دانش‌بنیانی که قابلیت عرضه در بازار رقابت را داشته باشند اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات همیشگی کسری بودجه در هر سال، استفاده از ظرفیت‌های آموزش عالی در بخش اقتصاد ضروری است.


یزدان‌مهر از اقدامات مسئولان دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان در زمینه تدوین برنامه جامع کار‌آفرینی تقدیر و این دانشگاه را به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشتاز تدوین و اجرای برنامه‌های مهارت‌آموزی مورد‌نیاز جامعه معرفی و اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب