دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1396 - 10:49

نشست‌ نقد و بررسی نظام ریاستی و پارلمانی در ایران برگزار می شود

نشست‌ دوم نقد و بررسی نظام ریاستی و پارلمانی در ایران 23 بهمن‌ به همت کانون اندیشه جوان و همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، در این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 259952

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در این نشست‌ بایدها و نبایدهای سیاسی و حقوقی نظام‌های ریاستی و پارلمانی در ایران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


دو موضوع «نسبت نظام ریاستی و پارلمانی با حکمرانی خوب» و «رابطه نظام ریاستی و پارلمانی با مردم سالاری» در نشست اول با حضور استادان و صاحب‌نظران در حوزه‌های سیاسی و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


همچنین «چالش‌ها و فرصت‌های نظام ریاستی و پارلمانی از منظر حقوقی» و «نسبت نظام ریاستی و پارلمانی با مقوله تحزب و چگونگی فعالیت احزاب و آینده سیاسی آنها»، از موضوعاتی است که در نشست‌ دوم پیرامون آن بحث خواهد شد.


دکتر سید محمد هاشمی؛ عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر غلامحسین الهام؛ عضو هیات علمی دانشگاه تهران، دکتر سعید شریعتی؛ پژوهشگر و فعال سیاسی و دکتر فرزاد جهان‌بین؛ عضو هیات علمی دانشگاه شاهداز مهمانان دومین نشست نقد و بررسی نظام ریاستی و پارلمانی در ایران هستند.


نشست‌های «نقد وبررسی نظام ریاستی و پارلمانی» 23 بهمن از ساعت 13 تا 16 در سالن الزهرا دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود و شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته