دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1396 - 14:44

برگزاری همایش‌ ملی قرآن، عترت و سلامت سبب ارتقای فرهنگ قرآنی می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در آیین افتتاحیه پنجمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان پیشتاز فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است، گفت: قطعا برگزاری این همایش سبب افزایش ارتقای فرهنگ قرآن و عترت در میان جامعه پزشکی می‌شود.
کد خبر : 254991

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا فراهانی در آیین افتتاحیه پنجمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی بر لزوم تداوم برگزاری این همایش ملی تاکید کرد و گفت: قطعا برگزاری این همایش سبب افزایش ارتقای فرهنگ قرآن و عترت در میان جامعه پزشکی می‌شود.


وی افزود: سعادت انسان در گروی تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) است و خوشحالیم که در پنجمین دوره همایش ملی قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی در شهر دارالمومنین هستیم.


فراهانی ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری این همایش ملی گفت: از فرهنگستان علوم پزشکی کشور که در برگزاری این همایش یاری‌گر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود تشکر می‌کنم. همچنین از همکاران‌مان در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به دلیل هماهنگی های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش ملی تشکر می‌کنم و جای خوشحالی است که این همایش که پنجمین دوره خود را تجربه می‌کند بهتر از سالهای گذشته و هدفمندتر برگزار می‌شود. ضمن اینکه جا دارد از دوستان وهمکاران‌مان در دانشگاه علوم پزشکی کاشان بخصوص دکتر کوچکی رئیس این دانشگاه به دلیل میزبانی این همایش ملی تشکر کنم.


معاون فرهنگی و دانشجوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان خوشبختانه در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی یکی از دانشگاه‌های پیشتاز در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشوراست، خاطرنشان کرد: امیدوارم این همایش در پایان دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد و بتوان از طریق برگزاری این همایش فرهنگ قرآن و عترت را در میان افراد جامعه بخصوص جامعه پزشکی بیش از پیش تقویت کنیم.


فراهانی خاطرنشان کرد: آرزوی توفیق برای همه شما شرکت‌کنندگان در این همایش ملی می‌کنم و امیدوارم همگی در خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم، موفق و سربلند باشید.


همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت عصر روز پنجشنبه ۵ مهر در حاشیه پنجمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی، از خوابگاه در دست ساخت این دانشگاه واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بازدید کرد.


در این بازدید که به همراه دکتر سیدعلیرضا طلایی مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر حمیدرضا گیلاسی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دیگر مسئولان دانشگاه صورت گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته