دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1396 - 13:20

تقدیر از دو چهره قرآنی در افتتاحیه پنجمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت

در آیین افتتاحیه پنجمین همایش ملی قرآن، عترت و سلامت ویژه پزشکان، پیراپزشکان، دستیاران و دانشجویان، که صبح امروز پنجشنبه ۵ بهمن در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز شد، از دو چهره‌ قرآنی نظام سلامت تجلیل و شد.
کد خبر : 254959

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا شریف دارای سوابق علمی و پژوهشی متعددی از جمله فعالیت در تهیه وتنظیم ۷۷ طرح تحقیقاتی در حوزه نظام سلامت، تهیه و تنظیم ۱۵۸ مقاله علمی در حوزه نظام سلامت و چاپ آن در مجلات مختلف، ارائه مقالات مختلف قرآنی، از جمله عسل درمانی در بیماری‌های عفونی از دیدگاه قرآن، تاثیر آوای قرآن در تاکیکاردی جنین ، فعالیت بیش از ۲۰ سال تدریس قرآن کریم در رشته‌ها و سطوح مختلف، رتبه اول بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی در رشته ترجمه و مفردات و... است.


همچنین در ادامه، از فاطمه عابدینی دانشجوی دکتری دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم و دارای کارشناسی ارشد علوم قرآن و احادیث به عنوان برگزیده قرآنی و چهره قرآنی نظام سلامت با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.


فاطمه عابدینی دارای سوابق و موفقیت‌های مختلف قرآنی از جمله رتبه اول مسابقات اوقاف در رشته حفظ کل قرآن در مقطع زیر ۱۶ سال، رتبه اول جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی در رشته حفظ کل قرآن، رتبه دوم در مسابقات وزارت کار، رتبه سوم مسابقات ملی دانشجویی و رتبه چهارم مسابقات اوقاف در رشته حفظ کل قرآن است.


کسب رتبه پنجم در مرحله کشوری جشنواره خوارزمی به دلیل ارائه پژوهش قرآنی با موضوع نقش حجت‌های الهی در زندگی انسان از منظر قرآن و انجام داوری در رشته حسن حفظ درمسابقات قرآنی بسیج دانش آموزی و... از جمله افتخارات این دانشجو و چهره قرآنی نظام سلامت است.


تکریم از این دو چهره برتر نظام سلامت با حضور دکتر محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دکتر علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور و همچنین حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز و حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام شد.


ستاد شناسایی چهره‌های قرآنی نظام سلامت از حدود سه ماه گذشته در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با هدف شناسایی چهره‌های قرآنی نظام سلامت تشکیل شده است و در طول این مدت بیش از ۱۷۰ چهره قرآنی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به این مرکز معرفی شدند که با بررسی‌های لازم از سوی این ستاد، نهایتا بر اساس آیین‌نامه‌ای که از ابتدای سال به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد، امسال نسبت به شناسایی و معرفی دو چهره قرآنی نظام سلامت اقدام شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته