دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1396 - 10:39
با حکم رئیس ستاد ملی راهیان نور کشور:

وزیر علوم به عنوان فرمانده قرارگاه ملی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی منصوب شد

در نشست اعضای قرارگاه ملی راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی، حکم انتصاب دکتر منصور غلامی به عنوان فرمانده این قرارگاه دانشجویی، از سوی رئیس ستاد ملی راهیان نور، به وی اهدا شد.
کد خبر : 254880

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین نیز در نشست اعضای قرارگاه ملی راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی با قدردانی از همکاری مسئولان وزارت علوم در برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور ابراز امیدواری کرد تا حضور دکتر غلامی در راس فرماندهی قرارگاه ملی راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی روز به روز شاهد توسعه بیشتر این برنامه‌ها در مجموعه آموزش عالی کشور باشیم.


وی، اردوهای راهیان نور دانشجویی را یک برنامه کاملاً دانشجویی ارزیابی کرد و عنوان کرد: این اردوها توسط بسیج دانشجویی کشور آغاز شد و امروز به یک جایگاه ملی، فرا بخشی و فراجناحی رسیده است و همه دانشجویان با تفکرات مختلف از این برنامه حمایت می‌کنند و در آن مشارکت دارند.


فضلی با اشاره به برنامه دشمن برای هجمه فرهنگی به نسل جوان، برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور را یک راهبرد مهم برای انتقال ارزش‌های ملی و جهادی به دانشجویان کشور دانست.


وی در پایان گفت: امروز برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور از انسجام و نظم خاصی برخوردار شده است و در همه ایام سال، امکان برگزاری این اردوها در مناطق جنوب، غرب، شمال غرب و دریا فراهم است.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین، حضور دانشجویان در اردوهای دانشجویی راهیان نور را در انتقال روحیه ایثار و شهادت به دانشجویان بسیار تاثیرگذار دانست و بر مشارکت جدی ارکان وزارت علوم و دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در این برنامه تاکید کرد.


در ادامه این نشست، حکم انتصاب دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان فرمانده قرارگاه ملی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی از سوی سردار بهمن کارگر، رئیس ستاد ملی راهیان نور کشور توسط سردار علی فضلی به وی اهدا شد.


در بخش دیگری از این نشست همچنین وزیر علوم با اهدای لوح های جداگانه از معاونان فرهنگی دانشگاههای پیام نور، جامع علمی کاربردی و مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سبب انجام فعالیت‌های موثر در برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی تجلیل کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته