دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1396 - 14:57

فراخوان آرت‌شاپ دانشجویی دانشگاه تهران

آرت‌شاپ ۱۳۱۳، اولین فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه تهران، فراخوان ارسال آثار هنری و تولیدات دانشجویی برای نمایش و فروش در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران را منتشر کرد.
کد خبر : 253520

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران در راستای حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری دانشجویان اقدام به ایجاد آرت‌شاپ 1313 در باشگاه دانشجویان کرده است. این برنامه از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با هدف حمایت از محصولات تولیدی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


آرت شاپ ۱۳۱۳ با انتشار این فراخوان، آمادگی خود را نسبت به جذب آثار و همکاری با دانشجویان این دانشگاه اعلام کرده است. کلیه هنرمندان، طراحان و تولیدکنندگان متقاضی همکاری، می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری ۱ اسفند ماه ۱۳۹۶ نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.


تمامی متقاضیان باید تصاویر طرح‌ها و توضیحات آن را در قالب فایل pdf به پست الکترونیک آرت شاپ ۱۳۱۳ ارسال کنند. آثاری که خارج از شرایط تعیین شده ارسال شوند، به مرحله داوری راه پیدا نمی‌کنند.


اعلام عنوان طرح، نام صاحب اثر، طرح‌های ارسالی به صورت تصویر باکیفیت از محصول ساخته شده باشند (ارائه طرح به صورت اتود، اسکچ و رندر قابل قبول نیست و تنها می‌توانند مکمل عکس محصول باشند)، معرفی تکنیک و مواد مورد استفاده، توضیحاتی از اهداف و مراحل و انگیزه تولید، هر فایل می‌تواند شامل یک محصول یا یک مجموعه اثر (ست) باشد. از ارائه چندین طرح مجزا در یک فایل خودداری شود، از تصاویر و مدل‌های مغایر با شئونات فضای دانشگاه استفاده نشود، همراه هر اثر باید در متن ایمیل نام کامل، شماره تماس و آدرس دقیق ذکر شود، کپی کارت دانشجویی یا مدرک دانش‌آموختگی از دانشگاه تهران، ذکر عنوان پروژه برای آثاری که بر‌اساس پایان‌نامه و یا پژوهش‌های دانشگاهی خلق شده باشند (این بخش ضروری نیست اما امتیاز مثبت محسوب می‌شود) از شرایط شرکت در این فراخوان است.


شرکت در همه گرایش‌ها و رشته‌های هنر و صنایع دستی مجاز است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی برای هر فرد یا گروه وجود ندارد. آثار ارسالی پس از ارزیابی مجموعه ۱۳۱۳ و تایید اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، به آرت شاپ ۱۳۱۳ واقع در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران راه خواهند یافت.


دانشگاه تهران از سال 1313 آغازگر هزاران روایت و رویداد زیبا و پر افتخار بوده است و اینک آرت شاپ 1313 به عنوان نخستین مرکز دانشگاهی فروش محصولات فرهنگی کشور، روایتی نو از دانشجویان این دانشگاه است. این مرکز که به همت گروهی از دانش آموختگان دانشگاه تهران و حمایت معاونت فرهنگی این دانشگاه تأسیس شده است، در نظر دارد تا با ایجاد مرکزی برای خلق، نمایش و فروش محصولات هنرمندان و طراحان، فرصتی برای ارائه آثار آنها به دنیای حرفه‌ای ایجاد کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته