دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1396 - 16:34

اعزام دانشگاهیان به عتبات اول بهمن‌ آغاز می‌شود

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام‌های جدید دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز شنبه اول بهمن خبر داد.
کد خبر : 251977

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد زارع گفت: هجدهمین دوره اعزام زائران دانشگاهی به عتبات از روز شنبه اول بهمن امسال انجام می‌گیرد.


وی افزود: در این دوره از اعزام‌ها که تا اردیبهشت ادامه خواهد داشت، ۱۷ هزار نفر از دانشگاهیان کشورمان در کاروان‌های مختلف از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.


معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: از چندی قبل، پرواز‌های نجف به دلیل افزایش نرخ‌گذاری برای شرکت‌های هواپیمایی لغو شد و کلیه پرواز‌های عتبات به مقصد فرودگاه بغداد انجام خواهد شد و دانشگاهیانی که به صورت هوایی اعزام شوند، رفت و برگشت شان از این فرودگاه خواهد بود.


زارع همچنین درباره تعداد روز‌های سفر در این دوره از اعزام‌های عتبات نیز گفت: سفر‌های زمینی این دوره حدود ۹ روز و سفر‌های هوایی ۷ روزه است و همچنان بدنبال افزایش روز‌های حضور زائرین در کاظمین هستیم.
وی عنوان کرد: در این دوره، روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات اعزام خواهند شد و اولین کاروان هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز شنبه اول بهمن از استان‌های قزوین و خراسان جنوبی به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.


زارع در پایان گفت: زائرین دانشگاهی در دو هتل در شهر نجف و دو هتل در کربلای معلی اسکان داده می‌شوند و برنامه‌هایی که برای آن‌ها تدارک دیده شده است یکسان خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته