دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1394 - 13:06
در مراسم تجلیل از 40 دانشجوی فعال قرآنی و فرهنگی واحد مشهد مطرح شد

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی: دلیل باندگرایی در کشور عدم خودساختگی تشکیلاتی است/ هدف تشکیلات غیرخدایی، پوشالی است

مراسم انس با قرآن کریم و تجلیل از 40 دانشجوی فعال قرآنی و فرهنگی با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم و دانشجویان تشکل های اسلامی سیاسی و فعالان قرآنی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
کد خبر : 25102

به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم که با حضور آیت الله معصومی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر قدمیاری مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عباس شیخ الاسلامی ریاست واحد مشهد و جمعی از مسئولان دانشگاهی در سالن همایش های واحد مشهد همراه بود، گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و صعود انسان کامل است که باید با تاسی از قرآن و ائمه اطهار (ع) خود را بازشناسی کرده و به گفتگو با خداوند نائل شویم.
حجت الاسلام علی عسکری با گرامیداشت یاد و خاطره سالروز شهادت شهید بهشتی گفت: فراموش نمی کنم این سید و سالار شهیدان انقلاب اسلامی بیان می کرد که دوستان اگر فرجام کار ما در این تشکیلات "حزب جمهوری اسلامی" به جز شهادت باشد عمر ما تباه شده و بر باد رفته است.
وی با بیان اینکه شهید بهشتی می فرمود اسلام فردی و اسلام حکومتی در کشور حاصل شده اما چیزی که مغفول مانده بعد تشکیلاتی اسلام است، افزود: اگر در این تشکیلات به هدف و آرمان غیرخدایی اندیشه شود، این تشکیلات مورد غضب خداوند قرار گرفته و شما تشکیلات محوران و باندمحورانی بیش نیستید.
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی، دلیل باندگرایی و جناح طلبی در کشور را عدم خودساختگی تشکیلاتی دانست و گفت: امام (ره) یک خودساخته و چهره جامع به لحاظ اندیشه و عمل بود که از همه تشکل ها و احزاب تا هنگامی که در سیره الهی بودند، حمایت و دفاع می کرد.
عسکری با انتقاد از برخی بداخلاقی ها در فضای سیاسی کشور افزود: در خیلی از مقاطع چهره های سیاسی دچار تشکیلات محوری و جناح گرایی شده و راه را به خطا رفتند هرچند راه جبران باقی است.
وی با تاکید بر اینکه باید خستگی هم اندیشی با خلق را با پیوند با خدا درمان کنیم، گفت: در بینش کارکرد رمضان به لحاظ اجتماعی و تشکیلاتی به تعبیر امام سجاد (ع) که می فرمایند از خداوند بترسید که همه قدرت از اوست، بنابراین هدف تشکیلات غیرخدایی پوشالی است.
در این مراسم دو قاری برجسته بین المللی مشهد، استاد حسن شجاع و استاد حسنی کارگر در فضایی معنوی به قرائت آیایی از قرآن کریم پرداختند و در ادامه از 40 تن از دانشجویان فعال قرآنی و فرهنگی تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب