دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1396 - 19:30

اسمارت‌واچی با قابلیت هم‌رنگ شدن با لباس

کمپانی «فسیل» در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی از ساعت هوشمندی رونمایی کرده است که علاوه بر کاربردی بودن، ظاهر بسیار شیکی هم دارد.
کد خبر : 250908

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از DigitalTrends، یکی از بزرگ‌ترین موانع در تولید اسمارت واچ‌ها ظاهر زشت و بدترکیب آنهاست. حالا کمپانی فسیل برای مشتریانی که به ساعت‌های ظریف و شکیل علاقه دارند، از طراحی جدیدی رونمایی کرده است که علاوه بر کاربردهای مختلف دارای ظاهری مدرن است و رنگ آن نیز تغییر می‌کند.


کمپانی فسیل شروع به طراحی ساعت‌های هوشمندی شیکی کرده است که مناسب کاربران علاقه‌مند به فشن و مد است. این ساعت که «اسکالوپ» نام دارد، آخرین محصول برند «کیت اسپید»، برند زنانه محبوب، است.


این ساعت به کابران اجازه می‌دهد که رنگ صفحه ساعت هوشمند را با لباس خود هماهنگ کنند. کاربر به‌راحتی می‌تواند اطلاعاتی مانند رنگ لباس یا رنگ جواهرات را وارد کند سپس ساعت با توجه به اطلاعات وارد شده، رنگ خود را تغییر می‌دهد تا هماهنگی مورد نیاز کاربر را ایجاد کند.



از ساعت هوشمند به حدی چشمگیر بود که به جایزه بهترین طراحی گجت پوشیدنی نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی را از آن خود کرد.


کاربرانی که تمایل به طراحی‌های زنانه ندارند می‌توانند از ساعت «Skagen Falster» استفاده کنند. این ساعت در حین ظرافت و زیبایی، از نظر تکنولوژی نیز بسیار پیشرفته است. طراحی این ساعت چنان منحصر به‌فرد است که تا وقتی به بیننده نگویید، متوجه نمی‌شود که شما ساعت هوشمند به دست دارید.


مترجم: هانا حیدری


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته