دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1396 - 14:15

استقبال ایده‌پردازان از دو رویداد ایده بازار

به علت استقبال چشمگیر ایده پردازان و فناوران و درخواست شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه‌ها و موسسات برای تمدید مهلت ارسال ایده‌ها و فناوری‌ها به دو رویداد «صنعت حمل و نقل» و «فناوری سلامت»، دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر کبیر اعلام کرد مهلت ارسال ایده‌ها و فناوری‌ها تا آخر دی ماه تمدید شد.
کد خبر : 249019

به گزارش گروه علم و فناوری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پیشتر پایان مهلت ارسال ایده به این رویدادها پانزده دی اعلام شده بود. بنا بر اعلام دبیرخانه رویداد فناوری سلامت تا تاکنون ، نود ایده دریافت شده است. دبیرخانه رویداد صنعت حمل و نقل هم اعلام کرد در حال حاضر بیش از هشتاد ایده دریافت کرده است.
قرار است ایده بازار فناوری سلامت 24 و 25 بهمن و ایده بازار صنعت حمل و نقل 9 اسفند سال جاری و هر دو در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه امیرکبیر برگزار شود.
از پژوهش گران و ایده پردازان خواسته شده است ایده‌های خود را برای رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل در حوزه‌های تخصصی مخابرات و ناوبری، تجارت الکترونیک و اپلیکیشن، انرژی و محیط زیست، ایمنی، مدیریت بحران، زیرساخت و پدافند غیر عامل، به نشانی Transportation.ideasbazaar.ir و برای رویداد فناوری سلامت ایده‌های خود را در سه حوزه دارو، فناوری اطلاعات و رباتیک به آدرس www.Health.ideasbazaar.ir بفرستند. مهلت ارسال ایده‌ها آخر دی ماه اعلام و تاکید شده است تمدید مجدد نخواهد شد.


رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل با همکاری شرکت صنایع الکترونیک ایران، شرکت صنایع الکترواپتیک ایران (صاایران) و دفتر ایده بازار امیرکبیر برگزار می‌شود. شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازیِ وزارت راه و شهرسازی و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) از جمله ی حامیان نخستین رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل هستند.
نخستین رویداد ایده بازار فناوری سلامت هم با مشارکت و همکاری دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته