دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات خبر داد:

17 بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره شیخ طبرسی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره دوسالانه شیخ طبرسی (جایزه علامه طباطبایی) تا 17 بهمن خبر داد.
کد خبر : 248975

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر گفت: فراخوان دومین جشنواره دوسالانه شیخ طبرسی(جایزه علامه طباطبایی) که به همت پژوهشکده قرآن و عترت و با همکاری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در اسفند برگزار می‌شود، تمدید شد.


وی افزود: طبق فراخوان گذشته، مهلت ارسال آثار تا 17 بهمن در نظر گرفته شده بود، اما برای ایجاد فرصت مشارکت بیشتر اعضای هیات علمی و روحانیون شاغل در دانشگاه، این مهلت تا 17 بهمن تمدید شد.


ذاکر درباره شرایط شرکت در این جشنواره گفت: برای شرکت در این جشنواره سراسری، اعضای هیات علمی و حوزویان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی دارای مدرک سطح 3 به بالا،‌ می‌توانند آثار مکتوب قرآنی و حدیثی خود که مربوط به سال‌های 94و 95 است را در قالب‌های "کتاب تالیف شده در حوزه قرآن و حدیث"، "طرح پژوهشی پایان یافته مرتبط با قرآن و حدیث"،‌ "پایان‌نامه دفاع شده کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با قرآن و حدیث" و همچنین "مقاله قرآنی و حدیثی چاپ شده در نشریات علمی، پژوهشی یا isi" را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات عنوان کرد: با توجه به اهمیت این جشنواره دو کمیته علمی و اجرایی در پژوهشکده قرآن و عترت و معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات هماهنگی در این دو کمیته به صورت مستمر برگزار می‌شود.


ذاکر ادامه داد: در این جشنواره سراسری که یکی از رویدادهای بزرگ پژوهشی دانشگاهی با محوریت موضوعات قرآنی و معارفی است، جایزه ویژه‌ای به نام جایزه علامه طباطبایی در نظر گرفته شده است، که هیات داوران آن را به یک شخصیت ممتاز قرآنی از میان اندیشمندان و شخصیت‌های برتر قرآنی جهان اسلام، تقدیم می‌کند. در اولین دوره جشنواره،‌ جایزه علامه طباطبایی برای دو اثر ارزشمند قرآنی "تفسیر راهنما" و "فرهنگ موضوعی قرآن کریم" به مرحوم آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی تقدیم شد.


وی در پایان گفت: تاکنون توسط اعضای هیات علمی و روحانیون شاغل در دانشگاه، آثار ارزنده‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و امیدواریم در دومین دوره جشنواره طبرسی شاهد استقبال بیش از پیش قرآن‌پژوهان گرانقدر دانشگاهی باشیم.


علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید یک نسخه از اثر خود را به همراه مشخصات کامل دانشگاه، شماره تماس و نشانی پست الکترونیک، حداکثر تا 17بهمن 96 به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، انتهای بزرگراه ستاری، میدان دانشگاه، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ساختمان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، طبقه هفتم، پژوهشکده قرآن و عترت ارسال کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته