دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1396 - 09:33
دبیرکل سازمان اسلامی دانشجویان ایران در گفت‌وگو با آنا:

تشکل‌های دانشجویی سنگر خط مقدم جنگ نرم هستند/ برخی مسئولان در جهت تحریم‌های اقتصادی مضاعف به دشمن گرا می‌دهند

دبیرکل سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا) تاکید کرد: مسئولانی که اجیر دست سلطنت طلبان و لیبرالیست‌ها هستند از این ملت عذرخواهی کرده و جایگاه‌هایی که به واسطه انقلاب اسلامی عزیزمان بدست آورده‌اند در راستای اهداف انقلاب پاسداری کرده تا شاید خداوند و ملت از این گناه آنان بگذرند.
کد خبر : 247876

محمدعلی سعادتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد:‌ مردم این مرز و بوم مثل همیشه نشان دادند همیشه در صحنه هستند و مطالبات به حق خود را خواستارند این مجموعه در کنار هم وطنان خود خواستار مطالبات اقتصادی و معیشتی این ملت خواهد بود. بنابراین دولت باید بداند که مردم دیگر توان بار اقتصادی مضاعف را ندارند این مردم ولی نعمتان این مرز و بوم هستند.


وی در این باره اضافه کرد: دولت نباید هزینه‌های بودجه جاری خود را از جیب مردم طلب کند جنبش دانشجوی از دولت می‌خواهد قیمت‌ها را کنترل کند و آرامشی به معیشت مردم بدهد. به هیچ عنوان فضای جامعه آمادگی افزایش قیمت‌ها همچون حامل‌های انرژی، سبد غذایی و عوارض گوناگون را ندارد در همین راستا از دولتمردان تقاضامندیم به فکر معیشت مردم باشند و از افزایش قیمت‌ها صرف نظر کنند. امیدواریم دولت طرح بودجه سال ۹۷ را با کمک مجلس شورای اسلامی اصلاح کند و مجلس شورای اسلامی باید بداند که همیشه باید خود را در کنار مردم قرار دهد نه جدا از مردم که قطعا هم همینطور خواهد بود.


سعادتی تصریح کرد:‌ عده معدودی از افراد سودجو و در راستای معاندین نظام از تجعمات به حق مردم و خواسته‌های به حق مردم سوء استفاده کرده و این تجعمات را آغشته به مسائل سیاسی کرده‌اند. این افراد درباره انقلاب‌های مخملی کاملا آموزش دیده هستند؛ چنین افرادی از مردم جدا و به هیچ عنوان با مردم همراه نیستند.


وی خطاب به معاندان و ضدانقلاب‌های گفت: این افراد خوب بدانند صبر ملت همیشه در صحنه این مرز و بوم حدی دارد و توصیه می‌کنم تا باری دیگر از ملت سیلی نخوردید صحنه را ترک کنید چراکه تاریخ این ملت نشان داده ذره‌ای از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد و به عقب برنخواهد گشت. این اتمام حجت را جدی بگیرید به سابقه این ملت از قبل از انقلاب تا بحال رجوع کنید که چه شجاعانه از مهین اسلامی خود دفاع کردند.


سعادتی ادامه داد: مسئولانی که اجیر دست سلطنت طلبان و لیبرالیست‌ها هستند از این ملت عذرخواهی کرده و جایگاه‌هایی که به واسطه انقلاب اسلامی عزیزمان بدست آورده‌اند در راستای اهداف انقلاب پاسداری کرده تا شاید خداوند و ملت از این گناه آنان بگذرند.


وی تاکید کرد: شما مسئولان چه شده‌اید که از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب غافل شده‌اید و این‌گونه معشیت اقتصادی مردم را هدف قرار داده‌اید و در جهت تحریم‌های اقتصادی مضاعف به دشمن گرا می‌دهید؟ از این ملت طلب عفو و بخشش کنید مگر نمی‌دانید که امام راحل و رهبر فرزانه این انقلاب ملت را ولی نعمتان این مرز و بوم می‌دانند.


سعادتی افزود: توبه کنید از گناه خود و به آغوش ملت برگردید این مردم عزیز همانند خدای خود بخشنده و مهربان هستند و با نادمین با عطوفت و مهربانی برخورد خواهند کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود از جنبش‌های دانشجویی انتقاد کرد و گفت: جنبش دانشجویی چه شده است که در این مواقع حساس یا سکوت کرده یا کمرنگ شده است؟ مگر حضرت آقا، شما را افسران جنگ نرم لقب نداده‌اند؟


سعادتی در این باره اضافه کرد: مگر شما نگفتید لبیک یا خامنه‌ای، مگر شما نگفتید خامنه‌ای خمینی دیگر است، مگر شما نگفتید تا خون در رگهایمان هست.... پس به پا خیزید و ملت را از دسیسه دشمن آگاه کنید.


وی ادامه داد: خواسته به حق مردم که همان معشیت اقتصادیست با دسیسه دشمن تفاوت دارد. ما تشکل‌های دانشجویی سنگران خط مقدم این جنگ نرم هستیم بیایید دست به دست هم دهیم و جواب دندان شکنی به دشمن قسم خورده این مرز و بوم دهیم. ما همه با هم هستیم و هراسی از این جنجال‌های طراح ریخته دشمن نداریم بنابراین سکوت ما دانشجویان جایز نیست.


سعادتی تاکید کرد: گروهک‌های مخالف تا دندان مسلح پشت این مرز و بوم منتظرنند که عوامل داخلی که فریب خورده‌اند و طمع دنیا آنان را گمراه کرده است فضا را آماده کنند تا به شیعه حمله‌ور شوند و به هیچ‌کس رحم نخواهند کرد. شما شاهد کشتار وحشیانه این گروهک‌ها در کشور‌های منطقه بوده‌اید.


وی در پایان گفت: اما به لطف خداوند و با بیداری ملت مشت محکم دیگری به نقشه شوم دشمن خواهند زد مگر در خواب ببیند که بتوانند به حریم ایران و به ناموس ایرانی دستبرد بزنند. بار دیگر ثابت خواهیم کرد ما ملت ایران همیشه و همه جا در کنار رهبرمان خواهیم بود و از این انقلاب دفاع می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته