دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1396 - 13:51
به مناسبت 9 دی؛

کارگاه یک روزه آشنایی با مبانی ولایت و حکومت برگزار می‌شود

بمناسبت9دی ماه کارگاه مبانی ولایت و حکومت جهت بحث و بررسی پیرامون نظریه ولایت فقیه برگزار خواهد شد.
کد خبر : 245720

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به مناسبت 9دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، کارگاه یک روزه بصیرت افزایی با موضوع "مبانی ولایت و حکومت" جهت بحث و بررسی پیرامون نظریه ولایت فقیه، توسط مرکز تربیت نیروی جوان انقلابی (ترنج) برگزار می‌شود. مباحث این کارگاه توسط دکتر علی غلامی رئیس دانشکده معارف اسلامی و حقوق دانشگاه امام صادق(ع) ارائه می‌شود.


در این کارگاه به بحث نظریه ولایت فقیه و موضوعات مربوطه از قبیل مبانی این نظریه، تاریخچه آن، دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) در این رابطه، دیدگاه سایر علما، شبهات وارد شده در زمینه نظریه ولایت فقیه پرداخته خواهد شد.


این کارگاه در روز پنجشنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۶ در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان واقع در خیابان آیت الله طالقانی، جنب ایستگاه مترو طالقانی برگزار می‌شود.


پذیرش دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌ها و سایر علاقه مندان از ساعت ۷:۱۵ روز پنجشنبه شروع خواهد شد. این کارگاه راس ساعت۸ شروع و تا ساعت۱۷ ادامه خواهد یافت.


دانشجویان دانشگاه‌های تهران و سایر دانشگاه‌های استان های همجوار و همچنین سایر علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند از طریق لینک https://yon.ir/Velayat7 و یا از طریق آی دی تلگرامی @Mtoranj96 نسبت به ثبت نام در کارگاه اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته