دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1396 - 10:00
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:

تمدید ۲ روزه ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان/ ثبت‌نام بیش از ۷۶ هزار نفر تا امروز

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید زمان ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک خبر داد و گفت: در مدت ده روز ، بیش از ۷۶ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه‌های مختلف اعزام عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر : 245580

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی گفت: مهلت ثبت‌نام در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز پنج‌شنبه 7 دی در سایت لبیک تمدید شد.


وی افزود: ثبت‌نام دوره هجدهم عتبات دانشگاهیان از 25 آذر در سایت لبیک آغاز شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، یک بازه زمانی دو روزه را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: از آغاز ثبت‌نام این دوره 10 روز می‌گذرد و در این مدت بیش از 76 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه‌های مختلف اعزام در سایت لبیک ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان به گروه متاهلان، دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.


فقیهی ادامه داد: آخرین زمان ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز پنج‌شنبه 7 دی ماه است که این زمان دیگر تمدید نخواهد شد. قرعه‌کشی 8 دی انجام و نتایج 9 دی از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته