دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات برگزاری کنگره بین‌المللی آب، خاک و علوم‌محیطی با همکاری دانشگاه آزاد

دبیر اجرایی کنگره آب، خاک و علوم محیطی از برگزاری این کنگره در تاریخ 11 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران، پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور خبر داد.
کد خبر : 244659

دکتر امیررضا نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در این باره گفت: این کنگره با حمایت بیش از 40 ارگان، وزارتخانه، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی و نیز حضور بیش از 200 عضو در کمیته علمی و داوری از اساتید برجسته دانشگاهی در سطح بین‌المللی با اعلام فراخوانی شروع به دریافت و داوری مقالات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران داخل و خارج از کشور کرده است.


دبیر اجرایی کنگره آب، خاک و علوم محیطی ادامه داد: همچنین با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های جانبی با همکاری اساتید بین‌المللی مدعو از دانشگاه‌های اوکلاهمای امریکا، ترنتو ایتالیا و تکنولوژی مالزی در جهت ارتقای سطح علمی پژوهشگران و شرکت‌کنندگان پیرامون علوم مربوط و آشنایی با متدهای روز جهان گامی مهم در این زمینه برمی‌داریم.


وی خاطر نشان کرد: نگاه امروز به علوم میان رشته‌ای و یافتن ارتباطی میان آنها به جهت حل مسائل و مشکلات کاربردی و نیز توجه ویژه به مقوله آب و خاک دو عنصر تشکیل دهنده کره زمین و تامین کننده حیات می‌تواند از خسارات جبران‌ناپذیری به این کره خاکی جلوگیری کند. با رشد چشمگیر تکنولوژی در دهه‌های اخیر متاسفانه غفلت از منابع آب و خاک گسترش یافته و در صورت ادامه روند موجود صدمات جبران‌ناپذیری متوجه آیندگان خواهد شد.


اولین کنگره بین‌المللی آب، خاک و علوم محیطی با هدف آشنایی با روش‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت حفظ کمی و کیفی منابع اصلی حیات و کمک به بهبود وضعیت بحرانی آن در کشورهای در حال توسعه فعالیت خود را آغاز کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال مقالات و شرکت در کنگره تا تاریخ 20 بهمن 96 از طریق ثبت‌نام در وب‌سایت کنگره به آدرس www.wse1.ir اقدام کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته