دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1396 - 14:41
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا 5 دی ادامه دارد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت‌نام ۶۰ هزار دانشگاهی برای اعزام به عتبات خبر داد و اعلام کرد: ثبت‌نام از علاقمندان تشرف به عتبات دانشگاهیان تا ۵ دی در سایت لبیک ادامه دارد.
کد خبر : 244568

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌محمدرضا فقیهی اظهار کرد: تاکنون 60 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور جهت تشرف به عتبات در سایت لبیک ثبت نام کرده‌اند.


فقیهی گفت: ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز 25 آذرماه در سایت www.labbayk.ir آغاز شده است و تا 5 دی ماه ادامه خواهد داشت.


وی افزود: در هجدهمین دوره عتبات، پنج گروه از دانشگاهیان شامل استادان دانشگاه‌، دختران دانشجو، متاهلین، پسران مجرد و کارمندان دانشگاه‌ می‌توانند ثبت‌نام کنند.


به گفته فقیهی تاکنون آمار ثبت‌نام دانشجویان متاهل نسبت به دانشگاهیان دیگر بیشتر بوده است. همچنین استان تهران در ثبت‌نام پیشتاز است و 22 درصد از ثبت‌نام کنندگان تا به امروز را دانشگاهیان استان تهران تشکیل می‌دهند.


وی درباره زمان و چگونگی قرعه‌کشی افزود: قرعه‌کشی عتبات بعد از پایان زمان ثبت‌‌نام به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و نتایج 9 دی از سایت لبیک اعلام می‌شود.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ستاد با سازمان وظیفه عمومی ناجا، مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول اخذ خواهد شد و تسهیلات مالی نیز برای این سفر با همکاری بانک ملت و صندوق رفاه دانشگاهیان اعطا می‌شود.


فقیهی در پایان گفت: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در هجدهمین دوره از بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد و در این مدت 17000 نفر به عتبات اعزام می شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته