دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اسفند؛ برگزاری اختتامیه جشنواره ملی آثار برتر دانشجویی در حوزه غدیر

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی «تقدیر از آثار برتر دانشجویی در حوزه غدیر» در نیمه دوم اسفند خبر داد.
کد خبر : 243880

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ دکتر فضل‌الله ایرجی درباره برگزاری این جشنواره گفت: پنجمین جشنواره ملی تقدیر از آثار برتر دانشجویی در حوزه غدیر با هدف تبیین و ترویج واقعه غدیر و آموزه‌های علوی به همت بنیاد بین‌المللی غدیر و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، و سازمان جهاد دانشگاهی کشور برگزار می‌شود.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره دستاوردهای این جشنواره گفت: ایجاد بستر مناسب برای ترویج فضای گفتمانی غدیر و تولید و تالیف آثار ارزشمند دانشجویی از جمله دستاوردهای مهم چهارسال برگزاری این جشنواره بوده است.


وی همچنین با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند آثار خود را با موضوعات غدیر، امیرالمومنین(ع) و امامت و ولایت، در قالب کتاب، پایان‌نامه، مقاله، ترجمه، نشریه، طرح‌های پژوهشی و تالیف کتاب تا پایان بهمن به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.


ایرجی در ادامه اظهار امیدواری کرد که دانشجویان و استادان دانشگاه با مشارکت فعال و اثربخش خود فضای گفتمانی پیرامون موضوع غدیر را توسعه بخشند.


وی همچنین با دعوت دانشگاهیان به شرکت در این جشنواره گفت: دانشجویان دانشگاه‌های کشور و تمامی فارغ‌التحصیلانی که از پایان‌نامه‌های خود در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ دفاع و یا آثار خود را ارائه کرده‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.


متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 30 اسفند به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران اتوبان صدر، خیابان شهید بازدار (کامرانیه شمالی)، نبش کوچه ناهید پلاک ۱۸و یا به آدرس اینترنتی quranmsrt.ir@gmail.com یا Jashnvareh-ghadir @yahoo.com ارسال کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب