دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1396 - 09:58
معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد:

فعالیت بیش از 25 هزار راوی دفاع مقدس در کشور

همایش راویان دفاع مقدس از صبح امروز با حضور سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات آغاز به کار کرده‌است.
کد خبر : 242665

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سردار حق‌طلب معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم اظهار کرد: سال 89 که بنا شد حرکت راویان نور سازمان‌دهی شود و کاروان‌ها به سوی جبهه‌های دفاع مقدس برای زیارت حرکت کنند بنیاد شهید راوی پیدا شد و قرار شد یک میلیون دانش‌آموز به سوی مناطق حرکت کنند، آن زمان راوی سازمان‌دهی شده نداشتیم فرماندهان خودشان احساس مسئولیت کرده و در اردوها شرکت می‌کردند.


حق‌طلب ادامه داد: از آن سال برای تربیت راوی فعالیت خود را آغاز کردیم و ابتدا از دانشگاه امام حسین شروع کرده و قریب به 700 استاد راوی را از سراسر کشور جمع‌آوری کرده و امروز با افتخار می‌گوییم که بیش از 25 هزار راوی تربیت و دسته‌بندی شده و در حال فعالیت هستند.


معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری این همایش گفت: این اولین بار است که چنین کار مشترکی با دانشگاه آزاد انجام می‌شود که امیدواریم به استان‌ها هم کشانده شود.


همچنین در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام ذاکر معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات ضمن خیر مقدم به مهمانان بزرگترین و بالاترین افتخار راویان دفاع مقدس را شاگردی امام سجاد (ع) دانست و گفت: آن بزرگوار روایت دفاع مقدس عاشورا را به خوبی عالم‌گیر کرد.


وی افزود: شهدا رفتند تا دین و اسلام بماند شروع چنین ارتباطی بین دانشگاه و دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این پیوند روز به روز مستحکم‌تر شده و دانشگاه بتواند در رساندن پیام شهید به خوبی عمل کند.


معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در عمل به فرمان مقام معظم رهبری که رساندن پیام شهدا با بحث معرفتی و منطق به عالم است، موفق شویم.


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته