دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1396 - 18:09
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور خبر داد:

تشکیل جمعیت زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور

برنامه نشست هماهنگی و آموزشی مسولین و معاونین نهاد رهبری و دبیران هم اندیشی دانشگاه پیام نور سراسر کشور با حضور دکتر اکبری قائم مقام دانشگاه پیام نور، دکتر نجفی معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر جمشیدی راد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور کشور در سازمان مرکزی برگزار شد.
کد خبر : 241384

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن خیر مقدم به همه مسئولین افزود: هدف از این نشست افزایش هم‌افزایی و هماهنگی و شناخت بیشتر آسیب‌ها و چالش‌های پیش رو است.


دکتر جمشیدی راد بیان کرد: ما در دانشگاه پیام نور سه مرکز هم‌اندیشی بین‌الملل در داخل و یک مرکز در خارج از کشور داریم، که درآن مکان‌ها نیز نهاد توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند و برای هر یک از این مراکز یک دبیر هم اندیشی انتخاب کرده‌ایم.


وی ادامه داد: برنامه‌‌ای در دانشگاه پیام نور داریم که تا کنون در هیچ دانشگاهی برگزار نشد و اساسنامه آن نیز آماده است و آن بحث تشکیل جمعیت زنان و خانواده است که عضو گیری برای این برنامه شروع شده است. چون دانشگاه پیام نور بیشترین تعداد دختر دانشجو، بیشترین کارمند زن و حتی شاید هیات علمی را داشته باشد لذا ما ضرورت دیدیم که این انجمن را تشکیل بدیم.


وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: کلاس‌های معارف دانشگاه پیام نور از ۴ جلسه به ۶ جلسه ارتقا یافت و این در حال حاضر به صورت آیین نامه درآمده است. و دانشگاه و مراکز باید چنین آیین نامه ای را اجرایی کند.


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور در آخر سخنان خود بیان کرد: ما کلاس های ضمن خدمت را در دانشگاه فعال کردیم و یک سامانه نیز طراحی کرده ایم که کارمندان سراسر کشور دوره هایی را ببینند که این آموزش ضمن خدمت بسیار ضروری است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب