دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1396 - 15:21
اجتماع «جوانان مدافع حریم قدس» در تهران؛

در مقابل اسرائیل و کنار فلسطین خواهیم ایستاد/وحدت امت تنها راه پاسخ به ترامپ

اجتماع «جوانان مدافع حریم قدس»در حالی امروز با حضور دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب در میدان فلسطین تهران برگزار شد که تظاهرات‌کنندگان تاکید کردند: در مقابل اسرائیل و کنار فلسطین خواهیم ایستاد.
کد خبر : 240437

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اجتماع «جوانان مدافع حریم قدس» با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، نماینده بسیج دانش آموزی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب، امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس شورای اسلامی و حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در میدان فلسطین برگزار شد.


دانشجوبان، طلاب و دانش‌آموزان با در دست‌داشتن پلاکاردهایی در محل این تجمع حاضر می‌شوند و شعار مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا توسط دانشجویان داده می‌شود.



* این اجتماع به همت کمیته دانشجویی رهایی قدس متشکل از نمایندگان 5 اتحادیه بزرگ دانشجویی کشور امروز در تهران برگزار شد.


* اسماعیل کوهی مقدم دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اجتماع جوانان مدافع حریم قدس سخنرانی کردند.



نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: تنها راه پاسخ به ترامپ وحدت امت است


* نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تنها راه پاسخ به ترامپ و صهیونیست ها وحدت امت است. این توطئه که آنان دارند، برای ایجاد خاورمیناه جدید است که رژیم صهیونستی سیطره بر تمام مقدسات اسلامی و مسیحی داشته باشد. آن ها می‌خواهند فقط در این سرزمین مقیم باشند و در نهایت آن‌ها را اخراج کنند. اما پاسخ محکم شما و مردم مسلمان جهان مانع این اقدام خواهد شد.


ابوشریف افزود: فلسطین نک پیکان مقابله با رژیم صهیونستی است. ملت فلسطین امروز انتفاضه‌ای آغاز کرد که است که از خداوند متعال می خواهیم استمرار یابد و استمرار آن نیازمند بستر مناسب و حمایت های معنوی مادی و معنوی و نظامی است . قدس فقط مربوط به مردم فلسطین نیست و متعلق به همه مسلمانان جهان است. قدس قبله اول مسلمانان و معراج‌گاه پیامبر اکرم (ص) است.


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: در واقع این خیزش به مدت یک هفته و کوتاه نخواهد بود و ادامه خواهد یافت . همان گونه که در عراق و سوریه پیروز شدیم می توانیم و آن را در هم بشکنیم. از مقام معظم رهبری بخاطر مواضع ایشان نسبت به مسئله فلسطین تشکر می‌کنم. از حکومت، مسئولین و ملت غیور ایران که از ابتدای انقلاب ایران از مردم فلسطین حمایت کرده‌اند نیز تشکر می‌کنم.



نماینده بسیج دانش آموزی​: منتظر فرمان رهبریم


* رضا ممشلو نماینده بسیج دانش آموزی با سخنرانی در این تجمع گفت: دشمنان میترسند از جمهوری اسلامی میترسند چون جمهوری با پشتوانه مردمی و اسلامی است و سربازانی چون قاسم سلیمانی دارد. من به عنوان جوانی از جمهوری اسلامی عدد عمر اسراییل را از میدان فلسطین 8240 روز اعلام می‌کنم و قول میدهم پیش از پایان این عدد رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ما به مصداق قطره‌ای از اقیانوس منتظریم با فرمان رهبر و فرماندهی سلیمانی این لکه را از تاریخ محو نماییم.


نماینده بسیج دانش آموزی خطاب به سعودی‌ها گفت: سعودی ها بدانند خودشان و ارباب هایشان بدست امت اسلامی به درک واصل خواهند شد.



* حجت الاسلام حسینی مشاور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در اجتماع مدافعان حریم قدس حاضر شد.



امیرآبادی فراهانی: در مقابل اسراییل و کنار فلسطین خواهیم ایستاد


* احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیت رییسه مجلس در جمع دانشجویان حاضر در اجتماع مدافعان حریم قدس حاضر شد. وی در سخنانی گفت: دشمنان ما در هر موضوعی که در منطقه وارد شدند با تدابیر رهبر انقلاب، شکست خوردند. در مسئله کردستان و نخست وزیر لبنان و فتنه یمن و عبدالله صالح این موضوع را دیدیم. ما همچون شهدای مدافع حرم، در مقابل اسراییل و کنار فلسطین خواهیم ایستاد. مجلس ایران نیز پشتیبان فلسطین خواهد بود.


* درگاه پور مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، بیانیه انگلیسی این تجمع را قرائت کرد.


مشاور وزیر امور خارجه: یا فلسطین را ترک کنید و یا با ما مواجه خواهید شد


* حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در جمع دانشجویان اظهار داشت: سردار سلیمانی با نیروهایی از کشورهای مختلف را برای دفاع حرم ساماندهی و مدیریت کرد، آیا نمیتواند با کمک کشورهای اسلامی این‌کار را برای فلسطین انجام دهد؟


شیخ الاسلام خطاب به صهیونیست‌ها گفت: یا فلسطین را ترک کنید و یا با ما مواجه خواهید شد.


* سیده نرگس حسینی به نمایندگی از اتحادیه‌های دانشجویی متن قطعنامه پایانی اجتماع جوانان مدافع حرم را قرائت کرد. در متن این قطعنامه آمده است: جنگ با کفر سلطه‌گر استراتژی حیات ماست و تا ابرقدرتان ماده پرست حاکم، به ضعف کشیده نشده‌اند و تا فتنه و فساد ناشی از از حاکمیت ظالمانه آنان در زمین باقیست مبارزه نیز ادامه خواهد یافت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته