دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1396 - 13:29
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد خبر داد:

گرامیداشت روز دانشجو با حضور نادر طالب‌زاده در دانشگاه شاهد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد اعلام کرد: برنامه این دانشگاه به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، نادر طالب‌زاده و وحید فرجی و حسین دهباشی با موضوع ارتباط با آمریکا برگزار می‌شود.
کد خبر : 239535

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره مراسم روز دانشجو در این مراسم اظهار کرد: برنامه‌ریزی مراسم روز دانشجو از مدت‌ها پیش آغاز شد و در نظر داشتیم این مراسم در قالبی انجام شود که هم دانشجویان از آن استقبال کنند، هم فلسفه روز دانشجو برای مخاطبین به خوبی به تصویر کشیده شود.


او افزود: بهترین قالبی که توانستیم طراحی کنیم، مراسم آمفی تئاتری ساده‌ای است که بتوان مسائل فرهنگی را با حضور چهره‌های فرهنگی مطرح کنیم. سعی شد افرادی دعوت شوند که وجهه خوبی بین دانشجویان داشته باشند.


به گفته محمدی در همین راستا از چهره‌های فرهیخته‌‌ای از جمله نادر طالب‌زاده، حسین دهباشی از طریق ارتباط تصویری و شخصیت جوان و مستندساز خوب کشور وحید فرجی برای حضور در این برنامه دعوت شده است.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد درباره برنامه‌هایی که در این مراسم برگزار می‌شود گفت: در این برنامه مستند خاطرات نارنجی ساخته وحید فرجی اکران می‌شود. این فیلم که به طور کامل در ویتنام و آمریکا ساخته شده است با مضمون استفاده امریکا از عامل نارنجی در جنگ ویتنام است. همزمانی پخش این مستند با روز دانشجو به دلیل نشان دادن جنایات آمریکا در نقاط مختلف دنیا است و همه بداند مشکل آمریکا فراتر از جمهوری اسلامی ایران است و در تمام دنیا جنایت می‌کند.


او ادامه داد: شاید مشکل آمریکا با ایران بیشتر از دیگر کشورها باشد، ولی روحیه سلطه‌گری و ستمکاری آمریکا همیشه و در همه‌جا وجود دارد و اینطور نیست که اگر روزی جمهوی اسلامی و انقلاب اسلامی وجود نداشته باشد آمریکا به این کشور خدمت می‌کند.


محمدی در پایان گفت: پس از اکران این مستند بحث‌هایی در قالب میزگرد با موضوع ارتباط با آمریکا و اتفاقاتی که 16 اذر سال32 توسط این کارشناسان انجام می‌شود. آقای دهباشی که در ایالات متحده حضور داشته است می‌تواند این موضوع را از زاویه‌های جدیدی بررسی کند. همچنین آقای طالب‌زاده که آثار مهم و اثر گذاری داشته اند و بخشی از سالهای زندگی خود را در آمریکا گذرانده‌اند و اشراف کاملی به سیاستهای این کشور دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته