دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1396 - 11:14
رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

دانشگاه آزاد باید در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: همه مسئولان انقلاب و بدنه ارزشی و انقلابی کشور انتظار بالاتری از دانشگاه آزاد دارند تا در تراز دانشگاه انقلاب اسلامی قرار گیرد.
کد خبر : 236079

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در نشست رئیس دانشگاه آزاد با مسئولان بسیج دانشجویی با تبریک آغاز ولایت حضرت ولی عصر (عج) و نیز آغاز هفته بسیج گفت:‌ یک اتفاق مبارک تشکیل شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است. ظرفیت دانشگاه آزاد ظرفیت بسیار بزرگی است و کسی نمی‌تواند این اثر را هم در فضای علمی و سیاسی کشور نادیده بگیرد.


او ادامه داد: اخیرا با حضور دکتر رهبر و مدیریت جدید همه مسئولان انقلاب و بدنه ارزشی و انقلابی کشور انتظار بالاتری از دانشگاه آزاد دارند تا در تراز یک دانشگاه انقلاب اسلامی قرار گیرد.


گودرزی برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی اعلام آمادگی کرد و افزود:‌ یکی از توانایی‌های بسیج دانشجویی خیل جوانان انقلابی است همگی آماده فعالیت هستند. ما آماده‌ایم و تلاش می‌کنیم و چه بهتر که نرم‌افزار پیشرفت از دانشگاه آزاد اسلامی شروع شود.


لازم به ذکر است در ابتدای این نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد و معاونان سازمان بسیج دانشجویی کشور به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز تاکید کرد که با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی در حد امکان همه پیشنهادات بررسی، اصلاح و اعمال خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته