دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاحیه سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان آغاز شد

آیین افتتاحیه سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان، صبح امروز با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، معاون فرهنگی وزیر بهداشت و معاون فرهنگی وزیر علوم آغاز شد.
کد خبر : 236067

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، افتتاحیه سی و دومین جشنواره ملی قران و عترت دانشگاهیان به میزبانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور هم اکنون درحال برگزاری است.


در ابتدای این مراسم سید محمد مهدی بحرالعلوم رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و دبیر این جشنواره اظهار داشت: در مرحله ابتدایی جشنواره که نهادها و دانشگاههای مختلف برگزار کردند، بیش از ۳۲۰هزار نفر در بیش از ۳۰ رشته رقابت کردند و هزار و هشت نفر از منتخبین به مرحله نهایی راه پیدا کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.


او افزود: در بیشتر رشته‌ها داوری به اتمام رسیده است، اما در بخش آوایی رقابت‌ها از بعد از ظهر امروز آغاز و در اختتامیه از نفرات برتر تقدیر می‌شود.


دبیر سی و دومین جشنواره ملی قران و عترت دانشگاهیان در پایان گفت: در برگزاری این برنامه هر سال رشد و رونق بوده‌است اما هنوز ظرفیت‌های مغفول زیادی وجود دارد که امیدوارم با متنوع کردن فعالیت‌های قرآنی بتوان آثار مثبت بیشتری برجای گذاشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: افتتاحیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته