دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1396 - 15:23
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران:

بسیج دانشجویی باید به صورت همه جانبه از انقلاب دفاع کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: یکی ازمحورهای فعالیت ما، مقابله با تهدیدات نظام جمهوری اسلامی ایران است و بسیج دانشجویی باید به صورت همه جانبه از انقلاب دفاع کند.
کد خبر : 235680

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد اسعدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در نشست «بررسی حضور و عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد» در رابطه با فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند تا تا بسیج هست نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد. این یک رکن اساسی در فعالیت‌های بسیج است.


اسعدی بسیج دانشجویی سرشاخه حرکت و فعالیت بسیج در دانشگاه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: بسیج کارکنان دانشگاه‌ها به دلیل مشغله‌ها و کمبود نیروی انسانی که دارند نمی‌توانند خیلی فعال باشند، پس می‌توان گفت آن رکنی که حضرت آقا می‌فرمایند در بسیج دانشجویی است و باید به آن عمل شود، بسیج دانشجویی باید به صورت همه جانبه از انقلاب دفاع کند. یکی از کارهای بسیج دانشجویی و محورهای فعالیت ما، مقابله با تهدیدات نظام جمهوری اسلامی ایران است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تاکید کرد: بسیج دانشجویی یکی از اقشار بسیج است که درگیر بحث علمی همراه با دیگر فعالیت‌ها است، ما تنها قشر بسیجی هستیم که در زمان شکل گرفتن دانشجو در عرصه تعلیم و تربیت تشکل می‌شود، بنابراین اصلی‌ترین نقطه‌ای که می‌توان فعالیت کرد زمان دانشجویی است. البته در دوران دانش‌آموزی هم بسیج فعال است ولی بسیج دانشجویی اقتضائات خاص خود را دارد، بنابراین به اعتقاد من بسیج دانشجویی می‌تواند مسئله تعلیم و تربیت هم‌طراز انقلاب اسلامی را دنبال کند.


او درباره فعالیت بسیج دانشجویی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هم توضیح داد: بحث تجمیعی که دانشکده‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح بود، حدود سه ماه پیش به صورت قطعی انجام شد و آن واحدها اکنون به شکل واحد شناخته می‌شوند.


اسعدی گفت: برنامه‌ریزی‌های مختلف تشکیلاتی داشته‌ایم. در حادثه اخیر زلزله کرمانشاه، یک بیمارستان صحرایی را در منطقه زلزله‌زده دیده تدارک دیده‌ایم و امیدواریم تا پایان سال 96 یک بیمارستان صحرایی دیگر را نیز در مناطق محروم دایر کنیم. همچنین پیش از این نمایشگاه دفاع مقدس و استقبال از ورودی‌های جدید از دیگر برنامه‌های ما بود. در ایام هفته بسیج در همه دانشکده‌ها مراسم ویژه هفته بسیج خواهیم داشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج دانشجویی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب