دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1396 - 12:29
رئیس جدید مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی تاکید کرد:

لزوم تقویت فعالیت‌های مرتبط با اندیشه و مبانی امام خمینی(ره)

رئیس جدید مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد تاکید کرد فعالیت‌های مرتبط با اندیشه و وصیتنامه امام خمینی(ره) باید تقویت شوند.
کد خبر : 233939

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر اکبر اشرفی در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد از حسن نظر دکتر کلانتری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره انتخاب او به عنوان رئیس این مرکز تشکر و قدردانی کرد و در ادامه گفت: این مرکز به اسم حضرت امام نامگذاری شده است و طبیعتا این عنوان مسئولیت بزرگی را بر دوش کسی که تصدی این مرکز را برعهده دارد قرار می‌دهد.


به گفته اشرفی، اهداف و آرمان مسئولان مرکز فرهنگی دانشگاهی امام راحل و انقلاب اسلامی باید براساس اندیشه و مبانی فکری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب باشد.


او در بخش دیگری از سخنان خود به بحث پژوهش اشاره کرد و افزود: در بُعد دانشگاهی مرکز فرهنگی، باید بیش از پیش تاکید داشته باشیم به این معنا که غلبه بُعد پژوهشی و تبیینی مرکز بر کارهای اجرایی باید بیشتر شود.


اشرفی ادامه داد: پژوهشکده مرکز، مجوز دریافت کرده و مورد تصویب دانشگاه آزاد اسلامی نیز قرار گرفته است اما هنوز این پژوهشکده راه‌اندازی نشده که امیدواریم با کمک و همدلی دوستان هر چه سریعتر پژوهشکده مرکز فعال شود.


او در پایان افزود: فعالیت‌های مرتبط با اندیشه و وصیتنامه امام خمینی باید تقویت شوند تا بتوانیم به اهداف مورد نظرمان در مرکز فرهنگی دانشگاهی دست پیدا کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته