ردکالا؛ سایت حراجی آنلاین
به گزارش گروه علم و فناوری آنا، استارتاپ ردکالا یک سایت حراجی آنلاین است که یک و نیم سال پیش فعالیت حرفهای خود را آغاز کرده است. در این مدت کم هم توانسته بیش از 15000 کاربر را جذب کند.
سیستم حراجی آنلاین ردکالا امکان شرکت در حراجیها و خرید اجناس با قیمت باورنکردنی را فراهم میکند. با وجود این که این سیستم امکان خرید بهصورت مستقیم و قیمت روز بازار را دارد اما عملکرد اصلی این سایت، فروش محصول از طریق حراجی است.
ردکالا با باقی سایتهای حراجی دنیا فرق دارد. سایتهای حراجی دیگر تنها یک خروجی دارند و یک نفر برنده میشود اما در ردکالا کاربر بیشترین سود را میکند و پس از پایان حراجی به همه شرکتکنندگان کوپن خرید داده میشود که از مبلغ ورود به حراجی نیز بیشتر است.
ردکالا تنها محصولاتی را عرضه میکند که کاملا نو، اصل و دارای گارانتی باشند. همچنین تمامی محصولات توسط خود سایت عرضه و تایید میشود.
یکی از اهداف ردکالا عرضه محصولات دیجیتال به قشر متوسط جامعه و افرادی است که توان مالی بالایی ندارند. در سایت ردکالا میتوانید با پرداخت مبلغ اندکی در یکی از حراجیها شرکت کنید و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید.
هزینه ورودی به حراجیها از 5000 تا 20000 تومان است و ارسال محصولات نیز کاملا رایگان است. ردکالا اکثر محصولاتی مانند، گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت، لپتاپ، کنسول بازی و گجتهای جدید را به فروش میرساند. ردکالا استارتاپ برتر نمایشگاه الکامپ و جزو برترین استارتاپهای برتر 95 شده است.
یازدهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال از 20 تا 26 آبان در مصلی امام خمینی برگزار شد.
انتهای پیام/