دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد؛

نشست مدیران نشریات و هیات‌های مذهبی دانشجویان واحدخوراسگان برگزار شد

مدیران مسئول نشریات دانشجویی واحد خوراسگان در نشستی باحضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
کد خبر : 232452

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی در نشستی صمیمانه با رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان پیشنهادات و نظرات خود را درخصوص فعالیت‌های تشکل‌ها و عملکرد فرهنگی این دانشگاه ارائه نمودند.


در این نشست صمیمانه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، حدود بیست نفر از مسولین کانون‌ها ، هیات‌ها و نشریات دانشجویی دغدغه های اصلی خود را در حوزه فرهنگی مطرح کردند.


مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد از معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور خواست در اولین فرصت با حضور چهره‌های ممتاز علمی و رسانه‌ای استان‌ها کارگاه های آموزشی مهارت‌های نشریات مکتوب را برگزار نمایند و در کنار مهارت‌های فنی روش‌های تحلیل سیاسی و فرهنگی دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی را نیز برای فعالین فرهنگی در اولویت قرار دهند.


رضا نصیری با اشاره به محوریت مسجد در دانشگاه از فعالین فرهنگی درخواست کرد تا اهتمام ویژه‌ای نسبت به مشارکت در نماز جماعت دانشگاه که به هنگام نماز جماعت اهتمام داشته و مروج عملی شعائر دینی باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته