دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1396 - 12:22
سرسنگی در گفت‌وگو با آنا:

مدیر جهاد دانشگاهی در ساخت سینما همکاری نکرد/ راه‌اندازی سینمای دانشگاه تهران در خیابان ادوارد براون

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تاکید کرد مدیریت فعلی جهاد دانشگاهی در ساخت سینما با ما همکاری نکرد، اما ما موفق شدیم جایی را در خیابان «ادوارد براون» برای راه‌اندازی سینما پیدا کنیم.
کد خبر : 230175

دکتر مجید سرسنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره دلایل تاخیر راه‌اندازی سینمای دانشگاه تهران اظهار کرد: با رئیس سابق جهاد دانشگاهی توافق‌نامه‌ای را امضا کرده بودیم و تمام مراحل ساخت و راه‌اندازی سینما در دانشگاه تهران هم انجام شده بود ولی مراحل ساخت و ساز سینما دچار یکسری مشکلاتی شد و ما نتوانستیم چنین سینمایی را در دانشگاه تاسیس کنیم.


او در ادامه به تشریح مشکلات ایجاد شده در مسیر ساخت سینما پرداخت و افزود: همانطور که می‌دانید در دانشگاه سالنی به نام «ناصرخسرو» وجود دارد و کاربرد این سالن هم «سینمایی» است. متاسفانه دوستان جهاد دانشگاهی ما از این سالن برای برگزاری «تئاتر» استفاده می‌کنند در حالی‌که سالن ناصرخسرو ظرفیت اجرای برنامه‌هایی مانند تئاتر را ندارد.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران در این باره اضافه کرد: در آن زمان با دوستان جهاد دانشگاهی صبحت کردیم و به توافق هم رسیدیم تا از سالن ناصرخسرو به عنوان سینما استفاده شود.


این استاد دانشگاه ادامه داد: من هم به رئیس قبلی جهاد دانشگاهی تعهد دادم تا اجرای برنامه‌هایی مانند تئاتر را به سالن «مولوی» ارجاع دهیم حتی تفاهم‌نامه‌ای هم در این باره آماده شد و تا مرحله امضای تفاهم‌نامه نیز پیش رفت ولی «مدیریت جهاد دانشگاهی» تغییر کرد.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران اذعان کرد: مدیریت فعلی جهاد دانشگاهی اعتقادی به ساخت سینما نداشت و با ما همکاری نکرد. اما ما ناامید نشدیم و توانستیم جایی را در خیابان «ادوارد براون» با عنوان «خانه فرهنگ و هنر دانشجو» که یک مدرسه قدیمی است پیدا کنیم.


او در پایان گفت: ما در حال بازسازی این مکان هستیم تا سالن سینمایی کوچک اما با کیفیتی را در اختیار دانشگاه و دانشجویان قرار دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته