دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1396 - 11:30

توئیتر برای همه کاربران ۲۸۰ کاراکتری شد

توئیتر روز گذشته اعلام کرد محدودیت ۱۴۰ کاراکتری خود را تغییر داده است و از این پس همه کاربران می‌توانند پیام‌های خود را با حداکثر ۲۸۰ کاراکتر ارسال کنند.
کد خبر : 229825

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، پیش از این خدمات یادشده به طور آزمایشی برای عده محدودی از کاربران و به‌ طور تصادفی فعال شده بود. اما حالا همه کاربران به آن دسترسی دارند.


توئیتر می‌گوید ارائه این خدمات به کاربران همه کشورها آغاز شده است و لذا افراد برای بیان نظرات و اندیشه‌های خود کلمات بیشتری در اختیار دارند و می‌توانند با جزئیات بیشتری در این زمینه سخن بگویند.


نگارش پیام‌های ۲۸۰ کاراکتری در توئیتر اولین بار در شهریور ماه ممکن شده بود و کاربران انگلیسی زبان جز اولین کاربرانی بودند که به این خدمات دسترسی یافتند. البته محدودیت کاراکترهای توئیتر دغدغه کاربران همه کشورها نیست. زیرا ژاپنی‌ها، چینی‌ها و کره‌ای‌ها با تعداد کاراکترهای محدود می‌توانند منظور خود را به راحتی بیان کنند و لذا قرار است محدودیت ۱۴۰ کاراکتری در مورد این زبان‌ها حفظ شود.


توئیتر معتقد است با این تغییر افراد به ارسال پیام‌های بیشتر و فعال‌تر شدن در این شبکه اجتماعی ترغیب می‌شوند، البته این تغییر مخالفانی هم دارد که نگران کاهش کیفیت محتوای پیام‌های ارسالی هستند.


منبع: مهر


انتهای پیام/

برچسب ها: توئیتر کاربران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته