دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1394 - 11:19
عباسپور مطرح کرد:

ایجاد نشاط و شادابی همراه با آموزش و پژوهش در واحد علوم و تحقیقات

مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی بین رشته‌ای واحد علوم و تحقیقات پس از 33 روز رقابت بین 700 نفر از دانشجویان دختر و پسر و معرفی برترین‌های هر رشته به کار خود پایان داد.
کد خبر : 22951

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد علوم و تحقیقات برگزاری مسابقات ورزشی در محیط‌های دانشجویی و دانشگاهی را امری ضروری دانست.


دکتر علی عباسپور با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی در بین دانشجویان ایجاد نشاط و همدلی بیشتر خواهد کرد، گفت: یکی از اهداف بلندمدت واحد علوم و تحقیقات ایجاد شادابی و نشاط در کنار آموزش با کیفیت و پژوهش منسجم است که مسائل فوق برنامه‌ای مانند برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و علمی در زمره این اهداف است.


وی با بیان اینکه دانشکده‌ها باید اهمیت بیشتری برای اینگونه برنامه‌ها قائل شوند، افزود: در مسابقات ورزشی صرف نظر از برد و باخت، رقابت سالم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و رقابت سازنده و سالم می‌تواند علاوه بر ایجاد روحیه همدلی و همکاری، رفاقت بیشتری بین دانشجویان و جوانان ایجاد کرده و آنها را برای رقابت سالم در زندگی نیز آماده کند.


عباسپور ادامه داد: علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد، تدوین و اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی نیز مدنظر واحد علوم و تحقیقات است.


مدیرکل تربیت بدنی واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم با بیان اینکه این واحد نخستین دانشگاهی است که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری المپیاد بین رشته‌ای کرده است، گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از اولین دوره المپیاد صورت گرفت که سبب دلگرمی بیشتر برگزارکنندگان این مسابقات شد.


دکتر رضا سارنگ با بیان اینکه در برنامه‌ای مدون به دنبال برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت‌تر مسابقات ورزشی در آینده هستیم، افزود: با توجه ویژه مدیریت واحد علوم و تحقیقات به تمام کسانی که در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، جوایزی به رسم یادبود اعطا شد.


وی با توجه به اینکه این مسابقات به مدت 33 روز برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات حدود 700 دانشجو شرکت داشته‌اند که دانشکده نفت با 115 دانشجو، دانشکده مهندسی پزشکی با 105 شرکت کننده و دانشکده مهندسی پلیمر با 81 دانشجو بیشترین شرکت کننده را در این مسابقات داشته‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته