دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 10:07
همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

راهپیمایی مردم تهران در روز ملی «مبارزه با استکبار»

مراسم گرامیداشت یوم الله سیزده آبان با حضور پرشور دانشحویان، دانش آموزان، شخصیت‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکابرگزار شد.
کد خبر : 228141

به گزارش گروه دانشگاه آنا، آیین گرامیداشت یوم الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار از دقایقی قبل همزمان با سراسر کشور، مقابل لانه سابق جاسوسی آغاز شد.


*شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهای «من یک سپاهی ام، تا آخر ایستاده ایم» «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» و «ما دانش آموزان امریکا را زیر پا می‌گذاریم»، انزجار خود را نسبت به سیاست های خصمانه شیطان بزرگ مقابل ملت صلح دوست ایران اعلام می‌دارند.


*دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی سیزده آبان برای نشان دادن خشم خود نسبت به خباثت‌های دولمتردان امریکایی پرچم آمریکا را آتش زدند.


*گروه سرود دانش آموزان سرودی پیرامون اربعین حسینی اجرا کرد.



*ماکت موشک سجیل در مقابل لانه جاسوسی در مقابل دیدگاه شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی به نمایش درآمده است.



*سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، عیسی فرهادی فرماندار تهران و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، حمیدعلی صمیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان و حجت الاسلام و المسلمین رستمی رئیس و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، در بین دانش آموزان و دانشجویان حاضر شدند.




*دانش آموزان حاضر در راهپیمایی جنازه ترامپ رئیس جمهور امریکا را تشییع کردند.



*بر اساس گزارش خبرنگار آنا در مقابل لانه جاسوسی، محل برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار لحظه لحظه صفوف راهپیمایی کنندگان فشرده‌تر می‌شود.



امیدوارکردن مردم به لطف خیالی استکبار جهانی خیانتی فراموش‌نشدنی است


*در این مراسم پیام مرادی، قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نمایندگی از دانشجویان شرکت کننده بیانیه‌ای قرائت کرد. در این بیانیه آمده است: امروز همگان فهمیده اند که فریاد «مرگ بر آمریکا» نه از روی احساس و تندروی بلکه از عقلانیت و واقع بینی ناشی شده است و امیدوار کردن مردم به لطف خیالی استکبار جهانی از این پس خیانتی فراموش نشدنی است.



قدرت دفاعی ایران و تداوم مبارزه نیروهای مسلح با تروریسم غیر قابل تغییر است


*سخنرانی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی هم اکنون در جمع دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد. امیر دریابان علی شمخانی در مراسم یوم‌الله 13 آبان تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا گفت: تا زمانی که ملت ما حسینی و ایرانی بمانند و به هویت ملی واعتقادی خود پایبند و وفادار باشد دشمنان قسم خورده و در راس آن آمریکای جنایتکار دست از این شرارت ها و دخالت ها بر نخواهند داشت.


دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: قدرت دفاعی ایران وبالندگی نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و بسیج و تداوم ایفای نقش منطقه‌‌ای فعال در مبارزه با تروریسم و دفاع از ملت مظلوم منطقه غیر قابل تغییر است.



*حضور دانشجویان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کمپین سلامت نوجوانی؛ امروز در حاشیه راهپیمایی سیزده آبان



* نشریه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) در حاشیه راهپیمایی امروز توزیع شد.


چهره بی‌نقاب آمریکا نشان داد که همچنان غیرقابل اعتماد است


*مراسم باشکوه یوم الله سیزده آبان با قرائت بیانیه پایانی به پایان رسید. شرکت‌کنندگان در راهپیمایی۱۳ آبان با سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا در قطعنامه پایانی تاکید کردند: عیان شدن چهره بی‌نقاب آمریکای جهانخوار در مقابله با انقلاب اسلامی و مردم ایران برای چندمین بار نشان داد که آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب