حضور اختصاصی کسب وکارهای نوپا در یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال
به گزارش گروه علم و فناوری آنا از ستاد خبری کمیته روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانههای دیجیتال، امیر حسین اسدی با بیان این مطلب افزود: «این بخش از نمایشگاه با هدف معرفی کسب وکارهای نوپا و استارتاپهای دیجیتال کشور و آشنایی هرچه بیشتر علاقهمندان عرصه فناوریهای دیجیتال با شیوه راه اندازی کسب وکارهای نوپا برگزار خواهد شد».
وی با تاکید بر این که در چند سال گذشته نقش و اهمیت شرکتهای دیجیتال در عرصه فناوری و تولید اشتغال فناورانه بیش از پیش در جامعه نمایان شده است، اظهار داشت: «در سالی که اولویت تولید و اشتغال برای تمامی ارکان جامعه ضروریت دارد، حضور اختصاصی این بخش در نمایشگاه نشانهای از تغییر نگاه به جایگاه شرکتهای نوپا در صنعت رسانههای دیجیتال و استارتاپهاست».
دبیر بخش کسب وکارهای نوپای یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال تصریح کرد: «این صنعت نوپا میتواند زمینه ساز اشتغال و تولید ثروت برای بسیاری از جوانان خلاق، توانمند و صاحب فکر این مرز و بوم در بخشهای مختلف مثل تولید محتوای دیجیتال باشد».
اسدی ادامه داد: «توجه به اسناد بالادستی مثل برنامه ششم توسعه، سند چشم انداز و مصوبات شورای عالی فضای مجازی از ظرفیت بسیار بالای تولید رسانههای دیجیتال و محتوای دیجیتال خبر میدهد و کسبوکارهای نوپایی مثل دیجیکالا، اسنپ، تپسی، آپارات، زودفود، ابر سلامت و تلهطب حکایت از یک پرش بزرگ فناورانه در عرصه کسبوکارهای دیجیتال دارد و بخش کسب وکارهای نوپا، امیدوار است تسهیلکننده پرش دیگر استارتاپها در این عرصه بسیار بزرگ باشد».
وی افزود: «در راستای کمک به شکل گیری زیست بوم کسب وکار دیجیتال، قسمتهای مختلفی همچون دکتر استارتاپ، استارتاپ شو، دیوار آستارتاپ، کافه استارتاپ، استارتاپ بمان، استارتاپ بازار و کارگاههای عمومی برای این بخش در نمایشگاه برنامهریزی شده است که تلاش دارد تا عموم علاقهمندان را با زیست بوم کارآفرینی دیجیتال آشنا شوند و زمینه توسعه کسبوکارهای نوپا فراهم شود».
اسدی خاطرنشان کرد: «برگزاری دو ماراتن تولید محتوای دیجیتال در این بخش با حضور دانشآموزان و دانشجویان، نیز از دیگر برنامههای یازدهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال میباشد که علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در ماراتنهای نمایشگاه میتوانند به سایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال به نشانی https://www.saramad.ir/ مراجعه کنند».
یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار میشود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
انتهای پیام/