دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1394 - 12:01
قائم مقام ستاد خیرین وزارت علوم:

تمبر نخستین گردهمایی ملی خیرین آموزش عالی رونمایی می‌شود

دکتر محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و قائم مقام ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رونمایی تمبر نخستین گردهمایی ملی خیرین آموزش عالی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
کد خبر : 22377

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر امید با اشاره به برنامه ریزی و حمایت صورت‌گرفته از جانب جمعی از خیرین برای برگزاری نخستین گردهمایی ملی خیرین آموزش عالی کشور در تاریخ 21 خردادماه سال جاری در مشهد مقدس، همفکری، هماهنگی و هم افزایی بیشتر برای تقویت نقش خیرین و واقفین در توسعه زیر ساخت های علم و فناوری کشور را از مهم‌ترین اهداف این گردهمایی عنوان کرد.


قائم مقام ستاد خیرین وزارت علوم یکی دیگر از اهداف مهم این گردهمایی را تکریم و تجلیل از خدمات و اقدامات ارزنده خیرین و واقفین آموزش عالی و دعوت از عموم هموطنان در سراسر دنیا برای سهیم شدن در روند رو به رشد علمی کشور از طریق حمایت و تقویت زیرساخت‌های علم و فناوری بیان کرد.


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با یادآوری بیش از 2 میلیون متر مربع پروژه نیمه‌کاره در دانشگاه‌های کشور و محدودیت منابع مالی دولت برای تکمیل این طرح‌ها و نیز مسئله مستهلک شدن این پروژه‌های عمرانی قبل از بهره‌برداری به دلیل طولانی شدن زمان ساخت و تکمیل، برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از کمک های مردمی و مشارکت خیرین در آموزش عالی را نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت عنوان کرد.


دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، چشم انداز حضور خیرین و واقفین در عرصه علم و فناوری کشور را روشن و امیدوارکننده دانست و با اشاره به برنامه‌ریزی و اقدامات صورت‌گرفته در وزارت علوم و نیز محوری بودن موضوع استفاده از مشارکت های مردمی، اقبال خیرین به آموزش عالی در چند سال اخیر را مطلوب و رو به رشد معرفی و از یکایک هموطنان برای حضور و مشارکت در این عرصه دعوت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته