دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1396 - 15:02

تمدید ثبت‌نام در جشنواره دانشجوی نمونه+ آمار ثبت‌نام

مهلت ثبت‌نام در بیست‌وششمین جشنواره دانشجوی نمونه تا چهارشنبه 3 آبان تمدید شد.
کد خبر : 223671

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام بیست و ششمین دوره "جشنواره دانشجوی نمونه" که از نیمه دوم مهر آغاز شده بود با تصمیم سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تا چهارشنبه 3 آبان تمدید شد. همه دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر‌انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه‌های پیام‌نور و فرهنگیان تا ساعت 16 روز چهارشنبه 3آبان فرصت دارند با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.


طبق اعلام این سازمان، 4779 دانشجو برای این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، 4214 نفر ثبت‌نام اولیه و 565 نفر در مجموع وزارت علوم و وزارت بهداشت ثبت‌نام نهایی کرده‌اند.


تعداد 459 نفر از دانشجویان حوزه وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و 106 نفر از حوزه وزارت بهداشت در این جشنواره ثبت‌نام نهایی کرده‌اند.


کسانی که ثبت‌نام خود را نهایی کرده باشند در مرحله داوری قرار می‌گیرند.


تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره دانشجوی نمونه حوزه وزارت علوم:






























گروه



تعداد



علوم پایه



45



کشاورزی



58



هنر



26



فنی و مهندسی



139



علوم انسانی



191




جشنواره دانشجوی نمونه هر ساله به‌صورت مشترک بین وزارت بهداشت و وزارت علوم و با شرکت دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وازرتین، دانشگاه‌های پیام‌نور و فرهنگیان برگزار می‌شود.


دانشجویان برای شرکت در جشنواره باید دارای حداقل معدل برای کارشناسی(۱۶)، کارشناسی ارشد(۱۷)، کارشناسی‌ارشد پیوسته و دکتری حرفه‌ای (۱۶)، دکتری تخصصی(۱۷) و دکتری تخصصی بالینیی( ۱۵) باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته