دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرهاد رهبر در دیدار اعضای هیات‌رئیسه دانشگاه آزاد با خانواده شهید مدافع‌حرم؛

از حضور نیروهای گوش به فرمان ولایت فقیه در دانشگاه آزاد خوشحالیم

دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات‌رئیسه دانشگاه با پدر شهید مدافع حرم، عبدصالح زارع دیدار و از ایشان تقدیر کردند.
کد خبر : 223116

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد رهبر در این دیدار گفت: «امیدوارم خداوند توفیق دهد ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و در مسیرشان به درستی حرکت کنیم. این شهید و تمام شهدا افتخاری برای کشور، مکتب تشیع و اهل بیت هستند.»


در ادامه این دیدار، پدر شهید عبدصالح زارع گفت: «از اینکه نیروهای ارزشی و گوش به فرمان ولایت فقیه در دانشگاه آزاد‌ اسلامی حضور دارند؛ خوشحالیم و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا به خوبی به کشور و نظام خدمت کنند.»


او ادامه داد: «عبدصالح تعلقات دنیایی نداشت و از همان دوران نوجوانی تا شهادتش در پایگاه‌های بسیج فعالیت می‌کرد و خداوند لطف کرد که فرزندمان شهید شد. شهادت این عزیز افتخار است، نگران بودیم که فرزندمان با مرگ عادی از دنیا برود، اما با دعای من و مادرش خداوند لطف کرد و به شهادت رسید.»


او افزود: «اینکه می‌گویند شهدا زنده هستند را واقعا تجربه کردیم و می‌دانیم که شهیدمان با ما ارتباط دارد. شاید شهدا در جامعه پدیدار نباشند، اما واقعا زنده‌اند. حتی از نظر ما به صورت فیزیکی زنده‌اند و این ارتباط بعد از حیاتش همچنان باقی است.»


پدر این شهید درباره ویژگی‌های اخلاقی شهید زارع‌ گفت: «ادب فرزندم زبانزد هرکس که او را می‌شناخت بود. عبدصالح به دیگران کمک می‌کرد و اضافه‌تر از حقوق کاری‌اش دریافت نمی‌کرد و تمام اضافه‌کاری‌هایش را به دیگران می‌بخشید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته