لزوم افزایش سطح خدمات و تسهیلات به زائران دانشجو
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از لبیک، حمید محمدی با بررسی کاستیهای موجود در این هتل، از مدیران و مسئولان اجرایی خواست نسبت به افزایش کمی و کیفی سطح خدماتدهی به دانشجویان زائر بیشتر تلاش کنند.
او حضور زائران دانشجو را در عتبات عالیات بسیار مغتنم دانست و افزود: «بسیاری از خانوادهها و دانشجویان اظهار می کنند که ما به خدمات و پشتیبانی شما اطمینان داریم به همین دلیل حاضریم که فرزندانمان را به این سفر معنوی اعزام کنیم.»
رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: «باید حسن اعتماد مردم به سازمان حج و زیارت را ارج نهیم و این سرمایه بسیار بزرگ را قدر بدانیم و نسبت به ارائه خدمات و تسهیلات بهتر به زائران دانشجو بیشتر تلاش کنیم.»
محمدی در ادامه به برخی از مشکلات موجود در نجف اشرف اشاره کرد و گفت: «یکی از دغدغههای ما، موضوع اقامتگاه است که به دلیل برخی مشکلات در این شهر هنوز نتوانستهایم از نظر مراکز اقامتی و هتلها به نقطه مطلوبی برسیم ولی با وجود همه این مشکلات تلاش کردیم تا بهترین امکانات را برای زائران عزیز فراهم کنیم.»
او یادآوری کرد متاسفانه در حوزه اطلاعرسانی به زائران خوب عمل نشده است و گاهی برخی زائران به دلیل ندانستن وضعیت شهرهای زیارتی همچون نجف اشرف و کربلای معلی دچار مشکل میشوند که با اطلاعرسانی درست و دقیق میتوان تا حدودی این مشکل را برطرف کرد.
در حاشیه این بازید یدالله حاج علی اکبری، نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نجف، با تشکر از حضور مدیران ارشد سازمان حج و زیارت در جمع دانشجویان گفت: «حضور شما باعث دلگرمی و افزایش توانمندیهایمان میشود که امیدواریم این روند و اقدامات همچنان مستمر باشد.»
او در ادامه از آمار زائران دانشگاهی و خدمات ارائه شده به آنها گزارشی ارائه کرد و گفت: «هم اینک خدماتی که به زائران داده میشود، مطلوب است و امروز یکی از بهترین اقامتگاهها برای زائران دانشجو در نجف اشرف تدارک دیده شده است که این امر نشان میدهد مدیران و مسئولان ارشد سازمان حج و زیارت نسبت به برنامههای دانشجویی اهتمام ویژهای دارند.»
انتهای پیام/