تابلوهای تبلیغاتی هوشمند با عابران ارتباط برقرار میکنند
به گزارش گروه رسانههای دیگر آنا، تمامی شرکتهای تجاری دوست دارند، پیامهای تبلیغاتی خود را برای افراد علاقهمند به فعالیتهای خود و به گونهای نمایش دهند که شاهد بیشترین تاثیرگذاری بر این افراد باشند. از همین رو هدفمندسازی نمایش تبلیغات بازرگانی برای آنها اهمیت زیادی دارد.
ایجاد تغییراتی در تابلوهای تبلیغاتی بزرگ نصبشده در خیابانها و میادین به گونهای که آنها بتوانند با درک وضعیت عابران، خودروها و غیره پیامهای مرتبط نمایش دهند تحول بزرگی است که بهزودی در لندن اتفاق میافتد.
«لندسک»، یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی انگلیس، تابلوی بزرگ تبلیغاتی خود در منطقه توریستی «Piccadilly Circus» لندن را بهروز کرده است تا چنین خدماتی را ارائه دهد. این تابلو تقریبا در کل سال ۲۰۱۷ خاموش بود و طی این مدت شش نمایشگر جداگانه جایگزین تابلوی بزرگ واحد آن شد که ۹۰ متر مربع مساحت دارد. دقت تصاویر این تابلوی تبلیغاتی بیش از ۴K است.
دوربینهای مخفی موجود در این تابلوی تبلیغاتی قادر به ردگیری و شناسایی مدل کالاهای قابل مشاهده در محیط اطراف و رنگ خودروهای عبوری برای نمایش آگهیهای مرتبط است. همچنین نمایش آگهی در تابلوهای یادشده بر اساس شرایط آب و هوایی ممکن است. کاربران و عابران هم میتوانند به طور آنی با نمایشگرهای تبلیغاتی تعامل داشته باشند.
هنوز مشخص نیست این تجربه جدید تا چه حد موجب جلب توجه مردم و عابران پیاده میشود، اما موفقیت این روش تازه تحولی اساسی در صنعت تبلیغات ایجاد میکند.
منبع: مهر
انتهای پیام/