دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مصلای تهران، میزبان نمایشگاه کتاب و رسانه‌های دیجیتال

نمایشگاه کتاب و رسانه‌های دیجیتال، همزمان با هفته کتاب از 20 تا 26 آبان ماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‏‌شود.
کد خبر : 221662

به گزارش گروه علم و فناوری آنا، در این رویداد فرهنگی و اقتصادی باحضور ناشران کتب دانشگاهی و آموزشی و عمومی و رسانه‌های دیجیتال برگزار خواهد شد. در حوزه کتاب این نمایشگاه علاوه براینکه محمل مناسبی برای تعاملات میان فعالان صنعت نشر فراهم می‏‌کند، جاذبه لازم را برای تولیدکنندگان (ناشران) و مصرف‌کنندگان (استادان دانشگاه، دانشجویان، پژوهشگران، عموم مردم) خواهد داشت.


در حوزه رسانه‌های دیجیتال نیز با توجه به گسترش آن طی چند سال گذشته، نقش و اهمیت رسانه‌های دیجیتال در میان مردم بیش از پیش شده است و این رسانه‌ها در کنار رسانه‌های مکتوب وظیفه اطلاع رسانی صحیح و سریع به مردم را بر عهده دارند. به همین دلیل تقویت این رسانه‌ها و آشنا نمودن بیشتر مردم با آنها ضرورتی انکار ناپذیر است که این مهم یکی از اهداف نمایشگاه است.


این نمایشگاه با مشارکت مصلای تهران و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌‏شود و بسترها و مجاری مهمی را برای همکاری و تعامل با نهادهای صنفی در حوزه نشر مکتوب و دیجیتال تعریف کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته