دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1396 - 14:22
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:

اعزام 330 کاروان دانشجویان به عتبات عالیات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان که برای ارزیابی اعزام‌های دانشگاهیان به عتبات به نجف سفر کرده است، از اعزام ۱۰۰ کاروان دیگر تا پایان دوره هفدهم خبر داد.
کد خبر : 220629

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از لبیک، حجت الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان روز گذشته پس از ورود به نجف اشرف درباره اهداف سفرش گفت: «این سفر برای بازدید از هتل‌های محل استقرار دانشگاهیان در نجف و کربلا، بررسی وضعیت موجود و برنامه‌ریزی برای دوره بعد عتبات دانشگاهیان انجام شده است.»


فقیهی درباره تعداد کاروان‌های اعزامی تاکنون در این دوره گفت: «در دوره هفدهم که از ۱۶ مرداد شروع شده تا امروز بیش از ۲۳۰ کاروان به عتبات اعزام شده‌اند و تقریبا ۱۰۰ کاروان دیگر مشرف خواهند شد. آخرین کاروان‌ها تا ۱۳ آبان قبل از اربعین حسینی به ایران باز‌می‌گردند و بعد از آن انشاءالله دوره هجدهم را با عنایت امام حسین (ع) و امام زمان (عج) از اول بهمن با کیفیت بیشتری آغاز خواهیم کرد.»


او درباره میزان رضایت‌مندی از دوره هفدهم گفت: «رضایت‌مندی ما شرط نیست، بلکه رضایت زائرین شرط اصلی است که عمدتا در نظر‌سنجی‌ها از وضعیت هتل، امکانات و پذیرایی‌ها راضی هستند. امیدواریم برای دوره بعد نواقص را جبران کنیم. با برخی از دانشجویان و استادان که صحبت می‌کردم از خدمات و برنامه‌هایی که ارائه شده ابراز رضایت داشتند.»


فقیهی درباره برنامه‌های حین سفر نیز گفت: «یکی از اهداف ما در این سفر این بود که از نزدیک شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی باشیم و در آن‌ها حضور یابیم. یکی از برنامه‌ها در صافی صفا بود که بعد از هماهنگی با گروه فرهنگی ستاد، طرح جدیدی برای ارائه در صافی صفا دادیم که الحمدالله این طرح در حال اجراست و استقبال خوبی هم از این برنامه شده و رضایت‌مندی خوبی را به دست آورده است.»


او افزود: «ما در هر دوره با نظرسنجی‌هایی که در طول سفر انجام می‌شود، نظر استادان و دانشجویان را درباره سفر عتبات، مدیران، روحانیون، عوامل و برنامه‌ها تحلیل می‌کنیم و طبق آن برنامه‌ریزی‌های دوره بعد را انجام می‌دهیم. در حقیقت این نظرسنجی‌ها کتاب کار دوره بعد ما خواهد بود.»


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره وضعیت عمره دانشگاهیان نیز گفت: «ما تابع تصمیمات دولت و سازمان حج و زیارت هستیم و ان‌شاءالله اگر عمره بازگشایی شود در خدمت دانشگاهیان عزیز خواهیم بود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاهیان نجف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته