دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1396 - 12:38

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد با موسسه قرآنی تلاوت

صبح امروز تفاهم‌نامه‌ای میان پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با موسسه قرآنی تلاوت با حضور رؤسای این پژوهشکده و موسسه امضا شد.
کد خبر : 219717

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تفاهم‌نامه همکاری پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با موسسه قرآنی تلاوت به ریاست حامد شاکرنژاد برای نهادینه کردن کرسی‌های تلاوت در واحدهای دانشگاهی و گسترش فعالیت‌ها در این حوزه امضا شد.


براساس این تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی در همایش‌های ملی، مناسبت‌های مذهبی و ملی برنامه‌های سراسری و نشست‌های فراگیر خود از توانمندی‌های قرآنی حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی استفاده خواهد شد. همچنین موسسه تلاوت با هماهنگی پژوهشکده قرآن و عترت کرسی‌های تلاوت به سبک مورد نظر مقام معظم رهبری با حضور شاکرنژاد در واحدهای دانشگاهی برگزار می‌کند، به گونه‌ای که در طول یک سال تحصیلی هر استان حداقل یک بار از حضور شاکرنژاد بهره‌مند شود.


بر اساس بندهای دیگر این تفاهم‌نامه کشف استعدادهای دانشجویان در حوزه قرآن، مستندسازی از کرسی‌های تلاوت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دستور کار خواهد بود. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این تفاهم‌نامه محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن در استان‌ها باید به گونه‌ای برگزار شود که اثر بخش باشد.


این تفاهم‌نامه برای مدت سه سال بین پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه قرآنی تلاوت منعقد شده است.


این تفاهم‌نامه به امضای عبدالمجید طالب‌تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی و حامد شاکرنژاد رئیس موسسه قرآنی تلاوت رسید همچنین مواد این تفاهم‌نامه مورد تایید دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته