دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1396 - 15:56

انتصاب معاونان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها

مسئولان جدید معاونت‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جلسه امروز هیأت رئیسه این نهاد با مدیران ستادی، معرفی شدند.
کد خبر : 218316

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، وظایف مهم و رویکرد جدید نهاد درباره مسائل فرهنگی، دینی و سیاسی دانشگاه‌ها توسط ایشان تشریح شد.


محمدیان با اشاره به طرح راهبری نهاد، آن را نخ تسبیح رویکردهای جدید نهاد خواند. او نهاد رهبری در دانشگاه‌ها را یک مجموعه فکری معرفتی دانست و افزود: «توجه خاص به تولید و ارائه محتواهای مورد نیاز دانشگاه‌ها و مجموعه‌های فعال در دانشگاه‌ها از نکات مهم و اساسی خواهد بود.»


در این جلسه مسئولان جدید معاونت‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از سوی محمدیان معرفی شدند. حجت‌الاسلام رستمی به عنوان معاون جدید فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی شد. او پیش از این مسئولیت نهاد رهبری در دانشگاه‌های شریف و بوعلی‌سینای همدان را بر عهده داشته است.


همچنین حجت‌الاسلام قریشی نیز به عنوان معاون جدید آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی شد. او پیش از این معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بوده است.


حجت‌الاسلام مسعودی نیز به عنوان مدیر کل جدید حوزه ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی شد و نیز حجت الاسلام تقوی مدیر سابق امور دفاتر به عنوان معاون جدید تأمین منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها معرفی شد.


مجتبی ابراهیمی نیز که پیش از این به عنوان مدیر امور اداری نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مسئولیت داشته است به عنوان معاون جدید اداری و طرح و برنامه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی شد.


در این جلسه از خدمات حجت‌الاسلام رنجبران معاون سابق آموزشی و پژوهشی و طریقی معاون سابق اداری و طرح و برنامه تقدیر شد و رنجبران به عنوان رئیس پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و طریقی نیز به عنوان رئیس دفتر نظارت ستادی نهاد رهبری معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته