دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1396 - 11:39

تمدید ثبت‌نام در اولین همایش نقد کتب علوم انسانی

اولین همایش ملی «نقد متون و کتب علوم انسانی» آذر امسال در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
کد خبر : 217718

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ همایش ملی «نقد متون و کتب علوم انسانی» با همکاری شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برگزار می‌شود.


مبانی نقد (مبانی نظری و اصول نقد علمی، نقد و نظریه‌پردازی)، روش نقد (روش‌شناسی نقد علمی، آداب و فرهنگ نقد) تجارب حرفه‌ای نقد (نقد منابع درسی، نقد‌های گفتمان ساز در حوزه علوم انسانی، وضعیت نقد متون و کتب علوم انسانی، جایگاه و وضعیت نقد در ایران، موانع فرهنگی و اجتماعی نقد علمی، نقد متون درسی معروف جهانی) و چشم‌انداز نقد مطلوب (نقد، نوآوری و تولید علمی، اخلاق و انصاف در نقد علمی، رویکردها و راهکارهای نقد علمی و راهکارهای ارتقای سطح اثربخش نقد) از محورهای این همایش است.


این همایش روز 30 آذر امسال در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال مقالات برای علاقه‌مندان به شرکت در این همایش 10 مهر اعلام شده بود اما در اطلاعیه‌ای این همایش تا 28 مهر ماه تمدید شده است. متقاضیان برای ثبت‌نام و ارسال مقالات و آثار خود باید به سایت همایش به نشانی https://conf.isc.gov.ir/rtbh96 مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته