دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1396 - 14:58

آغاز سومین دوره مسابقات کدکاپ در دانشگاه صنعتی‌شریف

سومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.
کد خبر : 216618

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، سومین دوره‌ مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ با هدف افزایش دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان و کاربردی‌کردن این مهارت و دانش در صنعت فناوری اطلاعات کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.


این دوره از مسابقات در ۴ دسته دست‌گرمی، مقدماتی، انتخابی و نهایی برگزار خواهد شد. مسابقه‌ دست‌گرمی برای آشنایی با سبک سوال‌های مسابقه و همراه با اهداف آموزشی از 1 مهر آغاز شده است و تا 7 مهر ادامه خواهد شد.


مسابقه‌ مقدماتی در 11 مهر و انتخابی این دوره ۱۴مهر برگزار خواهد شد. در نهایت مسابقات حضوری در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهر در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.


شرکت در مسابقه‌ مقدماتی برای راهیابی به مرحله‌ حضوری الزامی است. مسابقات مقدماتی در قالب تیم‌های دو نفره برگزار خواهد شد و در نهایت ۱۰۰ تیم برتر مسابقه‌ مقدماتی به مسابقه‌ حضوری در دانشگاه صنعتی شریف راه پیدا می‌کنند.


آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه‌ کدکاپ تا زمان شروع مسابقه‌ انتخابی (روز 13 مهر) می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس؛ ttps://codecup.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته