دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1396 - 11:22

پیام تسلیت نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت آیت‌الله معصومی

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت آیت‌الله معصومی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر : 213311

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن پیام تسلیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت نماینده دوره‌های متعدد مجلس خبرگان رهبری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم


انا لله و انا الیه راجعون


رحلت عالم ربانی و مبارز خستگی‌ناپذیر نهضت امام خمینی (قدس سره شریف)، نماینده دوره‌های متعدد مجلس خبرگان رهبری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، مرحوم مبرور حضرت آیت الله علی اصغر معصومی شاهرودی موجب تألم و تاثر خاطر گردید.


این عالم مجاهد مبارزات خستگی‌ناپذیری را در بحبوحه انقلاب اسلامی و در هدایت مردم به تظاهرات و حرکت‌های انقلابی علیه طاغوت و نیز مقابله با تفکرات سیاسی منحرف پی گرفت که موجب تبعید چندین باره وی شد.


خدمات و فعالیت‌های علمی و فرهنگی این عالم بزرگ در حوزه علمیه و دانشگاه‌ها و حضور در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان خراسان رضوی مایه خیر و برکت بوده و ستودنی است.


نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها این مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه کشور و دانشگاهیان، به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه حق را برای روح مطهر ایشان مسئلت می‌نماید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته