دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 17:29

پیام میرزاده به جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان واحد شهر قدس

دکتر میرزاده در پیامی به مناسبت جشن فارغ التحصیلی دانشجویان واحد شهر قدس، دانایی، آگاهی و نیروی انسانی کارآمد را زیربنای توسعه و حلال مشکلات کشور خواند.
کد خبر : 21066

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در متن این پیام که توسط دکتر منوری؛ مدیرکل رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی و استاد واحد شهرقدس قرائت شد، آمده است:


فرزندان عزیزم، فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس


اینک که با اتکال به خداوند متعال و تاسی از سیره انبیاء و اولیاء، مسیر علم آموزی و دانش اندوزی را برگزیده‌اید و به لطف پروردگار متعال یکی از مراحل زندگی خود را با سربلندی گذرانده‌اید، وظیفه خود می‌دانم در این ایام گرانقدر که مزین به نام منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و حضرت علی اکبر (ع) است، به شما آینده‌سازان میهن اسلامی تبریک و تهنیت بگویم و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون در سایر مراحل زندگی تان را مسئلت کنم.


خرسندم شما فرهیختگان در دانشگاه آزاد اسلامی، بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تحصیل کرده‌اید و با تکیه بر سرمایه‌گزاری علمی خود گامی بلند در جهت پیشرفت و رفع مشکلات کشورمان برداشته‌اید و دریافته‌اید که کلید حل معضلات دانایی و آگاهی است و نیروی انسانی کارآمد زیربنای توسعه هر کشوری است.


از مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس تشکر می‌کنم و دست یکایک استادان دلسوز و خدوم شما را به نشانه سپاسگزاری می‌فشارم.


حمیدمیرزاده


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته